Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6384
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 25 تیر 1397 - 14:07 |

“تهرانک” را از راديو تهران بشنويد

“تهرانک” را از راديو تهران بشنويد

برنامه جديد “تهرانک” با آموزش رفتارهاي شهروندي در قالب طنز و كمدي تقديم حضور فرهيختگان راديو تهران مي شود.

رادیو تهران - هنر صدا

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ” تهرانك” يك برنامه عصرگاهي است كه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقيقه روي آنتن راديو تهران مي رود. اين برنامه هدفش آموزش رفتارهاي شهروندي و قوانيني است كه به دو موضوع حقوق و مسئوليت هاي شهروندي در تهران به بيان طنز و گاه كمدي مي پردازد.

ما در اين برنامه موضوع ها را كلي نمي بينيم، بلكه جز از كل را مي گيريم و درباره آن به زبان شوخي حرف مي زنيم. قالب برنامه تركيبي و جنگ است ؛ موضوعاتي از قبيل گذاشتن مانع براي پارك كردن، انداختن ته سيگار در زباله عمومي، مهماني هاي دير وقت و همچنين نگهداري درست از رودخانه ها و… را به زبان شيرين بيان مي كنيم.

برنامه موضوع محور طراحي شده تا ما زودتر به مهم ترين اهداف اين برنامه كه بيان قوانين شهروندي به زبان شيرين است، برسيم. بازيگران در بخشي با عنوان لاله زار، هر روز يكي از رفتارهاي كوچك و جزئي شهروندان را بيان مي كنند و از زاويه هاي مختلف به آن مي پردازند، در بخش نمايشي لاله زار با موضوع برنامه شوخي مي شود.

يكي از ويژگي هاي اين برنامه بيان نو و تازه از قوانين شهروندي و اعلام فراخوان براي علاقه مندان به گزارشگري است. در برنامه “تهرانك” هر روز از مخاطبان دعوت مي شود تا خودشان گزارشگر افتخاري برنامه باشند و به بهترين گزارشگر هم جايزه داه مي شود.

پريسا جمالي گوينده، نيلا نعمتي زاده گوينده كودك، مليكا طاهري عطار و نيما نعمتي زاده بازيگر، آتيه دهقاني و سهيل عبدل عليزاده گزارشگر، مخاطبان را از راديو تهران موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز همراهي مي كنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.