Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 23756
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 15 دی 1399 - 11:46 |

« تهران ما سلامت» روی موج رادیو تهران

« تهران ما سلامت» روی موج رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران از برنامه « تهران ما سلامت»  نشاط و تندرستی را به مخاطبان تقدیم می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران با بیان این مطلب گفت: برنامه «تهران ما سلامت » با رویکرد اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و با هدف کمک به ارتقاء سلامت مردم جایگزین برنامه «تهران کلینیک » می‌شود.

پیام امیری افزود: این برنامه سلامت محور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح از رادیو تهران روی موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش خواهد شد.

به گفته مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران؛ مجله رادیویی «تهران ما سلامت » با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان است، آگاهی های لازم برای پیشگیری از بیماری های عمده غیر واگیر شایع در پایتخت شامل بیماری‌های قلبی عروقی، تنفسی، سرطان و دیابت را به مخاطبان ارائه می کند.

علاوه بر این؛ توجه به سلامت روان در جامعه، بررسی بیماری های ویروسی نوپدید از جمله کرونا، انعکاس دستاوردهای حوزه پزشکی و سلامت و پاسخ به سوالات مخاطبان در گفتگو با متخصصان علوم پزشکی از دیگر محورهای این برنامه در رادیو تهران است.

مجله رادیویی “تهران ما سلامت” توسط دو گروه برنامه ساز تهیه می‌شود. مریم السادات آصفی و اعظم سادات ابراهیمی تهیه کنندگان این برنامه هستند و نسترن حسنی و الهام شوقی اجرای آن را بر عهده دارند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.