Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6563
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 09 مرداد 1397 - 10:32 |

«تهران کلینیک» از رادیو تهران پخش می شود

«تهران کلینیک» از رادیو تهران پخش می شود

برنامه «تهران کلینیک» در زمینه های مختلف پزشکی و سلامت و روانشناسی هر روز جز جمعه ها از ساعت ۱۰ روی آنتن رادیو تهران می رود.

رادیو تهران-مدیر-هنر صدا

مریم سادات آصفی تهیه کننده برنامه گفت: تهران کلینیک از برنامه های جدید شبکه رادیویی تهران است که با آیتم های متنوع پزشکی تهیه و پخش می شود. از جمله آیتم های برنامه می توان به بخش کارشناسی(پوست و مو ، روانشناسی ، مهارت های فرزندپروری، چاقی و لاغری و زیبایی، بهداشت فردی، بیماری های تابو مثل ایدز و زگیل تناسلی و…) اشاره کرد.
علاوه بر این آیتم ها که با قالب های مختلفی از جمله گزارش ، طنز ، روایی، گزارش خبری و … روی آنتن می روند ارتباط زنده تلفنی و حضور کارشناس در استودیو هم از بخش های دیگر تهران کلینیک است.

وی افزود: به دلیل این که برنامه ریتمِ بالایی دارد و از طرفی هم مخاطب به دنبال به دست آوردن اطلاعات در مدت زمان کوتاه است و از آنجایی که رادیو رسانه ای که در همه جا استفاده می شود به همین منظور آیتم های این برنامه را کوتاه طراحی کرده ایم، هر کدام از آیتم ها با نام های مجزا روی آنتن می روند. هر کارشناسی می تواند در سایت شبکه رادیویی تهران صفحه ای داشته باشد و با مخاطبان در تعامل باشد.

از آین آیتم های می توان به آیتم ترازو، حریم خصوصی، نسخه، تابو نشو، پس انداز، شما چی فکر می کنید، خانوم معمولی، نبض زندگی، پیر نشو، حال منو خوب کن، بترسیم یا نترسیم است.

“سلامت شو” که گفت وگو با دکتر مسعود صابری جراح مغز و اعصاب و دکتر هراتیان متخصص طب ورزشی است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.