Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 6743
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 03 شهریور 1397 - 14:56 |

تهیه کننده رادیو تهران: «بیدار باش تهران» برای بیدار نگه داشتن مردم در شب هاست

تهیه کننده رادیو تهران: «بیدار باش تهران» برای بیدار نگه داشتن مردم در شب هاست

بشیر جعفرنیا یکی از تهیه کنندگان و سردبیران رادیو تهران درباره «بیدار باش تهران» توضیح داد که این برنامه برای بیدار نگه داشتن مردم در شب ها تدارک دیده شده است.

رادیو تهران-هنرصدا

تهیه کننده «بیدار باش تهران» با اشاره به فضای این برنامه عنوان کرد: «بیدار باش تهران» فضایی موسیقایی دارد و در این برنامه فقط ترانه و تماس های مردمی پخش می شود.

جعفرنیا درباره تفاوت این برنامه با دیگر برنامه های موسیقی محور و همچنین رویکرد شبکه های آوا و پیام توضیح داد: هدف این برنامه بیدار نگه داشتن مردم در شب هاست و تفاوت چندانی از حیث پخش ترانه با دیگر برنامه های موسیقی‌محور ندارد.

وی اضافه کرد: این برنامه با توجه به رویکردی که دارد از مخاطب زیادی هم برخوردار است و ما بامداد سه شنبه ها از ساعت ۲ تا ۶ صبح حدود ۱۸۰۰ پیامک از طرف مردم دریافت می کنیم.

سردبیر «تهران من» درباره این برنامه نیز توضیح داد: «تهران من» نیز یک برنامه عصرگاهی است که افراد زیادی با آن همکاری دارند و ما بخش های مختلفی داریم که بعضی از مجریان و هنرمندان نیز با این آیتم ها همکاری می کنند و هر هفته یک گروه این برنامه را اجرا می کند.

جعفرنیا در پایان اظهار کرد: تلاش ما این است که ضمن اینکه عصرها به مردم خبر می دهیم، حال آنها را هم خوب کنیم و خود من هم هر روز از صبح تا ظهر مطالعات لازم را انجام می دهم و خبرها را می خوانم تا بتوانیم مهمانان برنامه را تعیین کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر/ عطیه موذن

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.