Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 12698
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 01 شهریور 1398 - 0:32 |

تورج نصر به دیدار رادیو فرهنگ می‎آید

تورج نصر به دیدار رادیو فرهنگ می‎آید

برنامه «دیدار» رادیو فرهنگ، از این هفته جمعه یکم شهریور، میزبان تورج نصر، دوبلور و بازیگر می‎شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی، با شنیدن صدای بعضی‌ افراد کارتون‌ها و سریال‌های شاخصی در ذهن آدم مرور می‌شود و او را به سال‎ها پیش می‌برد و خاطراتی که زود گذشت. تورج نصر دوبلور، گوینده و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر از جمله این افراد است که همیشه صدایش انسان را به سال‎ها پیش می‌برد. دوبله کارتون‌های پسر شجاع، جیمبو، ای کی یوسان، بارباپاپا، و … و تعداد بسیاری فیلم و سریال (سال‎های دور از خانه) و … شاخص از جمله کارهایی است که نصر در این ساله‌ا دوبله کرده است. همچنین او در سریال معمای شاه، هوشیار و بیدار و نیز به ایفای نقش پرداخته است برنامه دیدار این هفته با این هنرمند عزیز گفت‎وگو می‌کند.

داوود شعبانی‎نصر معروف به تورج نصر (متولد ۱۳۲۵) دوبلور برجسته و بازیگر سینما و تلویزیون که از سال ۱۳۵۲ به‎طور هم‎زمان وارد حرفه دوبله و تئاتر و در سال ۱۳۶۹ وارد سینما شد، این هفته جمعه‌ به گفت‎وگوی صمیمانه با این رادیو می‎پردازد تا بیشتر از زندگی و فعالیت حرفه‎ای خود بگوید.

همچنین بخش‎هایی از برنامه‌های قدیمی رادیو با صدای این پیشکسوتان نیز پخش می‌شود.

«دیدار در رادیو» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ است که به تهیه‎کنندگی مریم قاسمی ساعت ۱۶ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.