Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 17642
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 18 فروردین 1399 - 14:25 |

توصیه‌های کرونایی در «تهران کلینیک»

توصیه‌های کرونایی در «تهران کلینیک»

آخرین اخبار درباره شیوع ویروس کرونا را در ارتباط زنده با مسئولان، از برنامه«تهران کلینیک» رادیو تهران روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«تهران کلینیک» شبکه رادیویی تهران، هر روز با رویکرد پزشکی، بهداشت و سلامت، روانپزشکی و…. روی آنتن می‌رود. این برنامه با توجه به اخبار روز پزشکی و رویدادهایی که حول محور سلامت و بهداشت جامعه رخ می‌دهد، با مسئولین وزارت بهداشت، متخصصان پزشکی و کارشناسان و… گفت‌وگو می‌کند.
با توجه به این که ماه‌هاست، دغدغه همه افراد ویروس کرونا و مباحث مرتبط با این بیماری است، برنامه «تهران کلینیک» هر روز به صورت مستقیم در ارتباط با مسئولین، پیگیر مطالبات مردمی، اخبار روز حوزه سلامت و تازه‌های پزشکی درباره ویروس کروناست و ضمن اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای این بیماری، به تجزیه و تحلیل آنها می‌پردازد.
بازخوانی اخبار و وقایع اخیر درباره این ویروس، توصیه‌های سلامتی و بهداشتی، بخش‌های کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا از دیگر آیتم های این برنامه پزشکی است.
برنامه«تهران کلینیک» هر روز ساعت ۹ به تهیه‌کنندگی و نویسندگی مریم آصفی و گویندگی الهام شوقی از رادیو تهران با شما همراه می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.