Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 6687
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 مرداد 1397 - 19:09 |

توضیح درباره‌ علت انتخاب محمدرضا گلزار به‌عنوان مجری یک برنامه کتابی

توضیح درباره‌ علت انتخاب محمدرضا گلزار به‌عنوان مجری یک برنامه کتابی

تهیه‌کننده مسابقه «برنده باش» با اعلام شروع این مسابقه از شبکه سه سیما، درباره‌ی علت انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان مجری این برنامه توضیحاتی ارایه کرد.

محمدرضا گلزار به‌عنوان مجری مسابقه برنده باش-هنر صدا

به نقل از روابط‌عمومی معاونت سیما، هاشم رضایت – تهیه‌کننده مسابقه «برنده باش» – افزایش سطح آگاهی و تشویق افراد به مطالعه را از اهداف اصلی آن دانست و در این باره توضیح داد: پایین بودن سرانه مطالعه از موضوعاتی است که بارها و بارها از زبان مسئولان و پژوهشگران شنیده‌ایم. بالا بردن سرانه مطالعه بخصوص در نسل جوان ما که اسیر تکنولوژی روز شده‌اند، از اهداف اصلی تولید و پخش این مسابقه است.

وی اضافه کرد: «برنده باش» مسابقه‌ای برگرفته از اطلاعات عمومی و با بهره‌گیری از تکنولوژی مورد علاقه در جامعه طراحی شده  و تلاش دارد تا با تجمیع مطالعه و تکنولوژی  سبک نویی در ساخت مسابقات تلویزیونی به‌وجود آورد.

رضایت در ادامه با تشریح ساختار این برنامه گفت: مسابقه در دو مرحله برگزار می شود. در مرحله اول، شرکت‌کنندگان با نصب اپلیکیشن «برنده باش» به ۱۶ هزار سوال طراحی شده در مسابقه دسترسی خواهند داشت؛ سوالاتی که برای پاسخ به آنها نیازمند مطالعه و جست‌وجو هستند. با موفقیت در این مرحله شرکت‌کنندگان وارد مرحله حضوری خواهند شد. افرادی که در پاسخ به سوالات به حد نصاب نمی رسند، از دو روش می‌توانند به سوالات بیشتر دسترسی داشته باشند. در روش اول با مشاهده فیلم‌های تبلیغاتی و آموزشی امکان پاسخ دهی سوالات بیشتر خواهند داشت یا در روش دوم با خرید سوال ملاک امکان دسترسی به سوالات جدید برای پاسخگویی خواهد داشت.

رضایت درباره علت انتخاب گلزار برای اجرای این مسابقه گفت: محبوبیت و آشنایی مردم با این هنرپیشه خوب و مستعد کشورمان به ما امکان می‌دهد تا جوانان بیشتری را مجذوب کتابخوانی و کسب معلومات کنیم. موضوعی که از دغدغه های گلزار است و عامل اصلی پذیرش اجرا در برنامه بود. البته نام افراد دیگری هم مطرح بود اما گلزار انتخاب اول بود و هنوز هم درباره دستمزد صحبت نکرده است.

محمدرضا گلزار به‌عنوان مجری مسابقه برنده باش-هنر صدا

حمید رحیمی – دیگر تهیه‌کننده – این مسابقه درباره علت پیش‌بینی روش دوم گفت: همه ما تجربه دریافت محصولات فرهنگی رایگان مثل کتاب را داشته‌ایم اما هیچگاه مورد استفاده ما نبوده است. شاید این ترفندی باشد تا جدیت بیشتری در بین متقاضیان شرکت در مسابقه ایجاد کنیم.

وی از شرکت‌کنندگان خواست تا مراقب  کلاه برداری های اینترنتی باشند و اضافه کرد: اپلیکیشن برنامه تمامی سوالات مراحل مختلف را در اختیار علاقمندان قرار داده است، پس از هرگونه عضویت و پرداخت مبالغ مختلف به سایت ها و شبکه های متفرقه اینترنتی پرهیز کنید.

تهیه کننده «دورهمی» در ادامه گفت: در برنامه «دورهمی» با چنین کلاهبرداری هایی رو به رو شدیم. افرادی که از علاقه مردم نسبت به برنامه سوء استفاده و به بهانه ثبت نام برای شرکت در برنامه، مبالغی را اخاذی کرده بودند؛ در حالی که حضور تماشاگران در برنامه دورهمی رایگان بود.

گفتنی است؛ مسابقه تلویزیونی «برنده باش» به تهیه کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی از( ۲۵ مرداد)، پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

برای شرکت در این مسابقه تلویزیونی می بایست اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کرده و به سوالات مطرح شده پاسخ داده شود. اگر سطح امتیازات به حد نصاب مطلوب برسد، از متقاضیان دعوت می شود در استودیو مسابقه حاضر شوند. ۴ نفر از بهترین شرکت کنندگان حاضر در استودیو مقابل مجری قرار می گیرند. اگر شرکت کنندگان به ۱۵ سوال مجری پاسخ صحیح دهند، برنده ۱۰۰ میلیون تومان خواهند شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.