Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 1306
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 بهمن 1394 - 21:23 |

تولید مجموعه صد قسمتی «زیر آسمان خدا» در رادیو نمایش

تولید مجموعه صد قسمتی «زیر آسمان خدا» در رادیو نمایش
مجموعه صد قسمتی «زیر آسمان خدا» با هدف بازخوانی آموزه های اصیل اسلامی و تلفیق آن با فرهنگ غنی ایرانی در رادیو نمایش تولید می شود.

محسن بناساز مدیر گروه دانش و هنر رادیو نمایش گفت: مجموعه صد قسمتی «زیر آسمان خدا» با هدف بازخوانی آموزه های اصیل اسلامی و تلفیق آن با فرهنگ غنی ایرانی در رادیو نمایش تولید می شود. هر قسمت  از این مجموعه به طور مستقل در برگیرنده داستانی است که غیرمستقیم به آثار و برکات پیروی از سبک زندگی اسلامی – ایرانی می پردازد.

وی افزود: تعیین مولفه هایی از قبیل الگوی مصرف صحیح، فرهنگ کار جمعی، نقش صله رحم در سلامت روح و جان، ضرورت توجه به ارزش ها، ساختار اقتصادی سالم، تعلیم و تربیت اسلامی، احترام به قانون، مذمت غیبت، نتایج تجمل گرایی، رعایت حقوق همسایه، احترام به والدین، حفظ کرامت خانواده، عواقب تندخویی و پرخاشگری، ارائه الگوی تفریح سالم، مهرورزی و مولفه هایی از این قبیل موضوعات این برنامه را تشکیل می دهند.

بناساز ادامه داد: در این مجموعه سعی داریم با استفاده از مولفه های یاد شده و شرایط و موقعیت های مختلف زمانی و مکانی، زمینه تعامل صحیح افراد با یکدیگر را به عنوان عضوی از اعضای یک جامعه دنبال کنیم.

مدیر گروه دانش و هنر رادیو نمایش در پایان گفت: این برنامه قرار است توسط مجموعه ای از نویسندگان رادیو نمایش به صورت نمایش رادیویی تنظیم شود که زمان پخش آن متعاقبا از این شبکه رادیویی اعلام خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.