Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 7320
  پرینتخانه » اخبار, رادیو تهران تاریخ انتشار : 30 مهر 1397 - 10:41 |

تولید «مستند روز» در رادیو تهران

تولید «مستند روز» در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران به تناسب رویدادهای رسانه ای، حوادث و اتفاقات خاص «مستندهای روز» را تولید و پخش می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی تهران، مینا نیکانیک سردبیر برنامه تهران من از رادیو تهران با اعلام این خبر گفت: «تهران من» بنا به رسالتی که دارد رویداد محور است، در هر برنامه مستندهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی یا سیاسی خاص که متناسب با تازه ترین رویدادهاست با عنوان «مستند روز» تهیه و تقدیم علاقه مندان خواهد شد.

وی افزود: اخبار روز و اتفاقات خاص دستخوش تهیه مستندهای رادیویی شده و مستند هایی را با موضوعاتی که شهر تهران با آن ها درگیر است؛ نظیر حاشیه نشینی، اعتیاد، طلاق و مصرف بی رویه لوازم آرایشی در دست تولید داریم. این مستندها با هدف تحلیل و بررسی اتفاقات روز، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبان درباره آن موضوع خاص است که در پی کشف علت و معلول در بروز اتفاقات و رویدادهای خبرساز است.

یکی دیگر از ویژگی های برنامه تهران من این است که در آن مستندهای گزارشی پخش می شود، پیگیری خبر منتشر شده، مصاحبه با مسئول مربوطه و شفاف سازی آن رویداد از شاخصه های این برنامه است.

به گفته مستندساز رادیو تهران؛ در «مستند تئاتر» تهیه مستند از پشت صحنه تئاترهای درحال اجراست. «مستندسیاسی» مستندهای شخصیت های معروف و مشهور سیاسی همچون رئیسعلی دلواری، آیت الله طالقانی و… است.

امروز «مستند سیلاب» پخش خواهد شد که درباره علل بروز سیلاب های اخیر است که به علت تخریب مزارع و تغییر کاربری زمین های کشاورزی موجب ایجاد سیلاب در شهرها شده است.

شنوندگان می توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن ۲۲۶۵۲۴۶۶یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ با ما در تماس باشند و موضوع های خود را به ما پیشنهاد دهند.

برنامه تهران من کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران که هر روز جز جمعه ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ و ۱۵ دقیقه روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.