Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6035
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 10 خرداد 1397 - 13:49 |

جام‌جهانی، برنامه ضابطیان را به تاخیر انداخت

جام‌جهانی، برنامه ضابطیان را به تاخیر انداخت

محمد صوفی از ساخت فصل جدید برنامه‌ «رادیو شب» در شب‌های تابستان و از شبکه شما خبر داد.

منصور ضابطیان-هنر صدا

این تهیه‌کننده و کارگردان درباره‌ ساخت فصل جدید برنامه «رادیو شب» که تیر ماه اتفاق خواهد افتاد، توضیح داد: قرار بود «رادیو شب» را از عید فطر شروع کنیم اما با توجه به اینکه با جام‌جهانی همزمان شده است و ما تا پایان شب مسابقه‌ فوتبال داریم، این برنامه را از ۲۳ تیر ماه شروع می‌کنیم.

تهیه‌کننده «رادیو هفت» همچنین از ویژه برنامه‌ عید فطر برای شبکه شما خبر داد و گفت: روز پنج‌شنبه، ۲۴ خرداد ماه همزمان با عید فطر این ویژه برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

صوفی در پایان درباره‌ برنامه‌ جدیدی که قرار است در شبکه‌های دیگر تلویزیون ساخته شود، اظهار کرد: در ارتباط با برنامه‌ جدید صحبت‌هایی با بعضی از شبکه‌ها شده، اما هنوز هیچ‌کدام قطعی نشده است.

به گزارش ایسنا، هدف اصلی برنامه رادیو شب جدای از ایجاد آرامش، برای مردم و فراهم کردن ساعتی که خانواده‌ها بتوانند در پایان روز در کنار هم برنامه‌ای را تماشا کنند، تحکیم بنیان خانواده، گسترش احترام در بین مردم و همچنین تقویت روحیه امید در جامعه عنوان شده است و تمامی این اهداف زیر پرچم وحدت ملی در این برنامه جمع می‌شود.

باتوجه به اینکه این برنامه از شبکه شما به روی آنتن می‌رود، پرداختن به فرهنگ اقوام مختلف، لهجه‌های مختلف، موسیقی‌های مختلف نواحی ایران و همه آنچه که مربوط به سراسر ایران می‌شود و نشانه‌ای از وحدت ملی و زندگی صلح آمیز اقوام ایران است در کنار مباحث عمومی هدف اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهند.

موسیقی‌های محلی، قصه‌های اقوام مختلف ایرانی در کنار متن خواهی‌های معمول و سبک‌های مختلف موسیقی تم برنامه رادیو شب را تشکیل می‌دهد. هر چند که بخش بیشتری از موسیقی‌ها به موسیقی‌های محلی اختصاص داده می‌شود.

مجریان این برنامه رشید کاکاوند، احسان محمدی، سجاد افشاریان، محمد بحرانی، شاهین شرافتی، ایمان سرورپور و منصور ضابطیان هستند.

منبع:‌ ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.