Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 7833
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو پیام تاریخ انتشار : 12 آذر 1397 - 10:47 |

جذابيت موسيقی و خبر برای مخاطبان راديو پيام

جذابيت موسيقی و خبر برای مخاطبان راديو پيام

مجريان و تهيه كنندگان راديو پيام در واحد ۱۶۲ روابط عمومي پاي حرف‌هاي مردم نشستند.

رادیو پیام

به گزارش روابط عمومي رسانه ملي، همزمان با بيست و چهارمين سالگرد تاسيس راديو پيام امور مخاطبان اداره كل روابط عمومي ميزبان مدير، تهيه كننده، و مجريان راديو پيام شد.

مخاطبان راديو  پيام كه از روز چهارشنبه در جريان حضور عوامل اين راديو در اداره كل روابط عمومي بودند با تماس هاي پياپي با واحد ۱۶۲ نظراتشان را درباره موسيقي هاي در حال پخش، اجراي مجريان و بخش هاي خبري بيان كردند.

بيشتر تماس‌ها به پيام‌هاي تشكر از برنامه و حضور مجريان مولف در بخش‌هاي مختلف راديو پيام  اختصاص داشت. درخواست پخش خبرهاي متنوع و موسيقي هاي روز نيز بخش قابل توجهي از اين تماس ها را تشكيل مي‌داد.

حميدرضا مقدسي مدير راديو پيام  با اشاره استقبال مخاطبان از حضور مجريان و تهيه كننده هاي اين شبكه راديويي در واحد امور مخاطبان تاكيد كرد: اين دورهمي با مخاطبان موجب همدلي بيشتر با مخاطبان و شنيدن نظرات و پيشنهادات آنها شده است و به ما كمك مي كند در برنامه ريزي هاي آتي به نيازهاي مخاطبان توجه بيشتري بكنيم.  هر نوع نظر و پيامي كه امروز از زبان مخاطب شنيدم  حاكي از اقبال اين راديو نزد مخاطبان اين رسانه گرم بود.

حميدرضا مقدسي مدير شبكه راديويي پيام، منوچهر والي زاده، مسعود فروتن، عليرضا غفاري و فاطمه نصرآبادي در مقام مجري و مهدي ساعي و مرتضي امرجي در مقام تهيه كننده، تورج توانا و مريم رستمي در جايگاه دست اندركاران توليد از جمله مهماناني بودند كه به تماس هاي مردم پاسخ گفتند.

راديو پيام اكنون با دربرگيري راديو آوا جايگاه شناخته شده اي ميان مخاطبان راديو پيدا كرده است. اين شبكه در شش نوبت كاري سحرگاهي، صبحگاهي، نيمروزي، عصرگاهي، شامگاهي و شبانگاهي ضمن پخش اخبار لحظه اي و روزانه در كنار اخبار ترافيك شهري به دليل پخش موسيقي و سرود براي مخاطب شنيدني است.

گفتني است امور مخاطبان روابط عمومي سازمان به طور ۲۴ ساعته پذيراي ديدگاه‌هاي مخاطبان است و در تمام برنامه‌ها براي آگاهي مردم از راه ارتباطي با رسانه ملي شماره ۱۶۲ معرفي مي‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.