Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 9974
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1398 - 13:05 |

جزئیات اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو

جزئیات اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو

شبکه رادیویی تهران مسئولیت برگزاری مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا را بر عهده دارد.

محمد بخشایش تهیه کننده اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو ضمن اعلام این خبر گفت: اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود. این مراسم به صورت زنده از رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش خواهد شد.

وی با اشاره به جزئیات مراسم اختتامیه جشنواره رادیو افزود: در این جشنواره ضمن تقدیر از برگزیدگان بخش بین الملل، بخش آزاد، بخش داخلی و مردمی از ۴ کتاب تازه منتشر شده معاونت صدا رونمایی می شود.

به گفته این تهیه کننده رادیویی، در این مراسم از جانباز سرافراز صدای ملی، رسول شرافتی و خانواده شهدای هسته ای تقدیر و قدردانی خواهد شد. علاوه بر این؛ از خانواده دو شهید رسانه مدافع حرم، شهیدان محسن خزایی و داوود جوانمرد تجلیل ویژه به عمل می آید.

بخشایش از رونمایی یکی از امکانات رادیویی خبر داد و افزود: در مراسم امشب برای اولین بار یکی از امکانات رادیویی بر مبنای مدرن ترین تکنولوژی های صداپایه رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به بخش های دیگر این برنامه خاطر نشان کرد: بخش های جذاب و شاد متنوعی تدارک دیده شده است، ۴ موسیقی ماندگار و خاطره انگیز رادیویی بازسازی و اجرا می شود. بعد از سالها شاهد حضور صدای ماندگار جبهه ها، محمود کریمی در مراسم اختتامیه جشنواره خواهیم بود.

همچنین؛ مراسم اختتامیه به صورت کامل از شبکه آموزش و بخش هایی از این مراسم از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.

اختتامیه جشنواره بین المللی رادیو که اجلاس جهانی صدا هم زیرمجموعه آن قرار دارد، چهارشنبه چهارم اردیبهشت، از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.