Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9912
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1398 - 11:36 |

جشنواره فرصتی برای آموزش

جشنواره فرصتی برای آموزش

بازیگر و گوینده رادیو، جشنواره را بهانه خوبي براي دیده شده در كنار بزرگان رادیو دانست.

به گزارش هنرصدا به نقل از کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا؛ محمدرضا قلمبر، متولد١٣٦٠و فارغ التحصيل رشته نمايش بازيگري است. او علاوه بر گویندگی سابقه بازی در تئاتر را نیز دارد و درحال حاضر در رادیو جوان و صبا به گویندگی و بازیگری مشغول است. به مناسبت برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و صدا با این گوینده گفت‌وگو کردیم،که در ادامه می خوانید:

*از چه سالی فعالیت خود را در رادیو آغاز کردید و در حال حاضر در کدام شبکه ها مشغولید؟

– از سال ٨٧ در رادیو مشغول به كار هستم و در حال حاضر به عنوان مجري بازيگر در شبکه های راديو جوان و صبا اجرا می کنم. همچنین بازيگر اداره كل هنرهاي نمايشي راديو نیز هستم.

*برگزاری این جشنواره چه تاثیری در کار اهالی رادیو و نهایتا ارتقای کیفیت برنامه‌ها می‌تواند داشته باشد؟

-به نظرم جشنواره مناسبت و دليل خوبي براي كنار بزرگان بودن است. جشنواره قدرداني را مي آموزد. همچنین در کنار رقابت‌ها، رفاقت‌ها مرور مي‌شود. هميشه مي‌توان جشنواره برگزار كرد، اما دليل و انگيزه از برگزاري مهم‌تر است. اگر جشنواره‌اي بدون در نظر گرفتن كيفيت و تاثير بر روي كارهاي آينده باشد فايده‌اي كه ندارد هيچ، هزينه و منابعي را هدر مي‌دهد. جشنواره مرور کار ديروز براي كار فرداست و در اين مهم چيز ديگري نيز مرور مي‌شود؛ انصاف و ظرفيت. بايد با وجداني بيدار و غيرقابل مذاكره و توجيه ناپذير، بين آثار، خوبها و از بين خوبها بهترينها و در نهايت برترينها انتخاب شوند. اگر هم انتخاب نشديم بياموزيم كه از ديگران بهتر بودن را فراگيريم تا روزي بشود كه بهترين شويم.

*چه آرزویی برای رادیو دارید؟

-به اميد راديويي بهتر، شنيدني‌تر با حرفه‌اي‌ترين‌هاي اين عرصه بزرگ و پاك و نجيب. از همه دبیران، مسئولان و داوران چهاردهمين جشنواره راديو تشکر می کنم.

چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا از دوم تا چهارم اردیبهشت در تهران برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.