Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 8762
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 17 بهمن 1397 - 11:27 |

جشنواره چهاردهم رادیو متفاوت و نوآورانه برگزار خواهد شد

جشنواره چهاردهم رادیو متفاوت و نوآورانه برگزار خواهد شد

برنامه‌سازان معاونت صدا، معاونت‌های استانها، برون مرزی و سیاسی سازمان صدا‌وسیما و همچنین برنامه‌سازان رادیوهای خارج از کشور می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده در جشنواره چهاردهم رادیو شرکت کنند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نورالدین جعفری، دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو با بیان اینکه تاکنون ۱۳ دوره جشنواره و ۵ دوره اجلاس هر کدام با ویژگی‌های خاص خود برگزار شده است، تصریح کرد: چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین دوره اجلاس جهانی صدا متفاوت و خلاقانه‌تر، ۲ تا ۴ اردیبشهت سال آینده همزمان با روز رادیو برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره شامل دو بخش داخلی و بین‌الملل است که بخش داخلی مشتمل بر بخش‌های مستمر، ویژه، آزاد، فضای مجازی و رادیو نما و مردمی است.

نورالدین جعفری خاطرنشان کرد: در بخش بین الملل ۸ قالب برنامه‌ای مشتمل بر مستند، مستند نمایشی، مستند درام ، مینی فیچر، نمایش کوتاه، برنامه‌های شخصیت محور، آنونس – سرگرمی، آگهی خدمات عمومی – اجتماعی و برنامه‌هایی با محتوای تولیدی کاربران برای رقابت تعیین شده است که برنامه‌سازان معاونت صدا، معاونت‌های استانها، برون مرزی و سیاسی سازمان صدا‌وسیما و همچنین برنامه‌سازان رادیوهای خارج از کشور می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده در این بخش، که بر روی سایت جشنواره به نشانی http://www.radiofestival.ir قرارگرفته، شرکت کنند.

جعفری در پایان تصریح کرد: با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان، مهلت ارسال آثار برای علاقه‌مندان داخل کشور برای شرکت در بخش بین‌الملل و همچنین بخش آزاد تا ۲۴ بهمن تمدید شده است.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.