Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 17366
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 03 فروردین 1399 - 17:32 |

جشن مبعث رسول اکرم «ص» در «پرنیان هفت رنگ» رادیو نمایش

جشن مبعث رسول اکرم «ص» در «پرنیان هفت رنگ» رادیو نمایش

عصرامروز یک شنبه سوم فروردین ماه جشن مبعث رسول اکرم «ص» در برنامه زنده رادیویی «پرنیان هفت رنگ» رادیو نمایش برپا می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،علی بهرامی تهیه کننده «پرنیان هفت رنگ» ضمن اعلام این مطلب افزود : در برنامه امروز به موضوع سفرهای نوروزی نیز می پردازیم و اینکه چرا با توجه به اینکه در این اوضاع نباید به سفر رفت عده ای به سفر رفته اند و قرار است در برنامه با ذکر نکات علمی تأکید کنیم که مردم تا پایان بیمای کرونا به سفر نروند.

بهرامی در پایان گفت : این برنامه با توجه به نیاز روز شامل بخش های مختلفی است وامین بختیاری،مونا صفی ومعصومه عزیزمحمدی گویندگی ، مجید حیدری نویسندگی، فرزاد شریفی صدابرداری ، پریا جمالیان آیتم سازی ،صدرا ردایی هماهنگی و امیر هوشنگ کریم نیا ارتباطات  آن را برعهده دارند . بخش های نمایشی این برنامه  نیز با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است و آیتم های دیگری مانند نوروز و سلامتی با اجرای آرزو جعفری که پزشک و مدیر کلینیک روانشناسی مرکز بهداشت و درمان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هستند نیز در برنامه در نظر گرفته شده است همچنین خواندن پیامک و پخش تلفن مخاطبان نیز از دیگر قسمت های این برنامه است.

«پرنیان هفت رنگ»برنامه زنده و مفرح عصرگاهی  رادیو نمایش است که تا پانزدهم فروردین از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به روی آنتن می رود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.