Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 21856
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 29 مهر 1399 - 10:41 |

جواد هاشمی:بچه رادیو هستم و با رادیو بزرگ شدم

جواد هاشمی:بچه رادیو هستم و با رادیو بزرگ شدم

سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان نام آشنای کشورمان با حضور در برنامه زنده رادیویی «استودیو هشت» رادیو نمایش ، خود را فرزند رادیو دانست .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،جواد هاشمی تأکید کرد: من ، بچه رادیو هستم و با رادیو بزرگ شدم ، خداوند خواهرم را رحمت کند، او جز بهترین ها در رادیو بود .

وی ادامه داد:  چهار، پنج سالی کارگردان برنامه رادیویی «تا انتها حضور» بودم و خیلی ها که الان ستاره شده اند با آن برنامه شروع کرده اند مثل فرزاد حسنی ، امیر حسین مدرس، امین و امید زندگانی و بسیاری دیگر که اسامی شان در خاطرم نیست، اینها بچه هایی بودند که از رادیو آمده اند و هرکدام از آنها در حال حاضر، بازیگران و مجریانی توانا هستند.

هاشمی همچنین درباره حال و هوای فانتزی فیلم هایش گفت :کلا تصمیم گرفتم برای بچه ها فیلم های فانتزی بسازم ، از سه گانه پیشونی سفید که جزکارهای اول من بود و فضای فانتزی داشت تا تورنادو ۲ که در آن بچه ها به فضا می روند ، همینطور «شهر گربه ها » که هنوز توفیق اکران پیدا نکرده است و با شرایط پیش آمده شاید مجبور شوم در شبکه خانگی آن را به معرض تماشای بچه ها  بگذارم .

وی افزود: فانتزی را دوست دارم چون با بچه ها بزرگ شده ا م و دنیای آنها پر از فانتزی های به وقوع نپیوسته و فعلیت نرسیده است . احساس می کنم بچه ها دوست دارند سوار سفینه شوند و به فضا بروند ، بنابراین، من این بستر را در سینما برایشان فراهم می کنم برای اینکه با قهرمان قصه ی من همراه شوند، پرواز کنند ، به آسمان ها بروند ،بچرخند و برگردند .

هاشمی خاطرنشان کرد : آن فانتزی که در ذهن من است باعث می شود کودک درونم همچنان فعال باشد و همین انگیزه باعث می شود تا بتوانم  به صورت مداوم برای کودکان فیلم های فانتزی بسازم .

این کارگردان درباره شرایط کنونی سینما گفت:سفر ، مسافرت و رستوران تعطیل نمی شود اما چطور ممکن است سینما که غذای روح و فرهنگ است تعطیل شود ، در این شرایط باید واقعا به داد سینما رسید.

هاشمی در پایان گفت : برای اکران تورنادو۲ ،صبر می کنم و به آنهایی که پیشونی سفید ها را دنبال کردند نوید می دهم که آن برای نمایش خانگی در ۱۶ قسمت آماده می کنم.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.