Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2990
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 آذر 1395 - 10:32 |

“جیمز می” مجری گرند تور:من و کلارکسون بعد از پنج سال پیر و بازنشسته می شویم

“جیمز می” مجری  گرند تور:من و کلارکسون بعد از پنج سال پیر و بازنشسته می شویم

در مصاحبه‌ای که جیمز می با Radio Times داشت، اذعان کرد ادامه‌ی حضور او در سری گرند تور به دلیل سن بالا بعد از ۵ سال مقدور نخواهد بود، این در حالی است که او در حال حاضر برای سه فصل و در کل ۳۲ قسمت، قرارداد دارد.

grand_tour3

جیمز می می‌گوید:

ما باید بپذیریم که به‌زودی برای حضور در برنامه‌هایی مانند گرند تور سالخورده می‌شویم. ریچارد هاموند ۴۶ ساله برای این کار مناسب است و به آمادگی جسمانی خود نیز اهمیت زیادی می‌دهد؛ اما من و جرمی ۵۶ ساله این‌گونه نیستیم. جرمی کلارکسون به طرز محسوسی سالخورده شده است و من هم بالا رفتن سن خودم را با تمام وجود حس می‌کنم. من سعی می‌کنم به‌دلایلی با سالخوردگی بجنگم؛ اما باید این واقعیت را بپذیرم. نمی‌خواهم تا پنج سال دیگر به پیرمردی ناتوان تبدیل شوم.

جیمز می افزود که تشخیص زمان درست دست کشیدن از نقشی به این مهمی، اهمیت بسیار بالایی دارد و گفت:

من مدیون کسی نیستم و بیکار نمی‌نشینم تا حقوق بازنشستگی به حسابم واریز شود. اما دانستن زمان بازنشستگی برای هر فردی بسیار مهم است و اگر بخواهم صادق باشم، در گذشته تصور می‌کردم زمان بازنشستگی من در سنی حدود سن کنونی‌ام خواهد بود. در نهایت می‌خواهم افراد دیگری این نقش را بپذیرند و بازی کنند.

خیلی‌ها علاقه داشتند گرند تور نیز مانند تاپ‌گیر سال‌ها ادامه داشته باشد؛ اما هنوز هم می‌توان به ۳۳ قسمت دیگری که مطمئناً جیمز می، جرمی کلارکسون و ریچارد هاموند در کنار هم هستند، امیدوار بود. در نهایت همه‌ی خوبی‌ها پایانی خواهند داشت و گرند تور هم از این قاعده مستثنا نیست.

grand_tour2

 

جیمز می و جرمی کلارسون

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.