Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 667
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 04 مرداد 1394 - 7:47 |

حال پرویز بهرام بهتر است/ دوبله تیتراژ مستند «اسرار کیهان»

حال پرویز بهرام بهتر است/ دوبله تیتراژ مستند «اسرار کیهان»

پرویز بهرام که مدتی را به دلیل ابتلا به بیماری در استراحت به سر می برد چند جلسه است که برای دوبله تیتراژ مجموعه مستند «اسرار کیهان» به تلویزیون می رود. آبان ماه سال ۹۳ بود که پرویز بهرام دوبلور پیشکسوت برای بار دوم در بیمارستان بستری شد و از آن پس به دلیل سرطان خون مجبور شد دوره استراحت خود را بگذراند تا بهبود پیدا کند.

وی اما در یک سال گذشته به دلیل بیماری مجبور بود دوره درمانی خود را سپری کند و همان اوایل همسرش «ایران شاداب» بیان کرد که به علت شیمی درمانی باید تا ۶ ماه استراحت مطلق داشته باشد.

فروردین امسال بود که نگرانی ها نسبت به حال عمومی وی افزایش یافت و همسرش خبر داد که پرویز بهرام دیگر توان شیمی درمانی ندارد. پس از چندی حال وی دوباره بهبودی نسبی پیدا کرد و وی توانست در ۱۸ خرداد ماه در مراسمی که برای تقدیر از هیات انتخاب و هیات داوری سی و سومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد گواهینامه درجه یک هنری را که معادل دکتری است دریافت کند.

با او تماس گرفتیم تا حالش را در این روزها جویا شویم و همسرش خبر داد که حالش بهتر است و می تواند برای دوبله به تلویزیون برود. بهرام نیز در گفتگویی کوتاه و با جملاتی خلاصه از حضورش برای گویندگی و دوبله گفت.

 

حالم بهتر شده است

پرویز بهرام : مدتی است حالم بهتر شده است و چند جلسه است که برای دوبله تیتراژ مستند «اسرار کیهان» که غلامعلی افشاریه مدیریت دوبلاژ آن را بر عهده دارد به تلویزیون می روم.

وی با اشاره به اینکه دوبله حالش را بهتر کرده است، گفت: این دوره بیماری خیلی سخت بود، من مریض شدم و مدتی بود در منزل فقط استراحت می کردم و روزنامه می خواندم.

بهرام اضافه کرد: صحبت هایی هم با آقای امیر صمصامی داشتیم و قرار است نقشی را هم در کاری که او مدیریت دوبلاژش را بر عهده دارد دوبله کنم و همچنین باید سری هم به پزشکم بزنم.

این دوبلور پیشکسوت اشاره کرد که خیلی نمی تواند سخن بگوید و خود را خسته کند و برای همه مردم آرزوی موفقیت کرد.

پرویز بهرام صدای ماندگار دوبله و گویندگی است و شاید کمتر کسی باشد که طنین خاص صدایش را نشنیده باشد. «جاده ابریشم» از شاخص ترین کارهای اوست و غیر از آن مثل همه گویندگان و دوبلورهای حرفه ای نسل خود آثار زیادی در حوزه سینمای کلاسیک جهان دارد که صدایش را جاودانه کرده است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.