Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 18376
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1399 - 11:44 |

حسن ذوالفقاری مهمان برنامه «وقتی خیال در می زند»

حسن ذوالفقاری مهمان برنامه «وقتی خیال در می زند»

«حسن ذوالفقاری » استاد دانشگاه و مدیر گروه آموزش زبان فارسی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مهمان برنامه وقتی خیال در می زند رادیو فرهنگ .می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ برنامه «وقتی خیال در می زند» امروز به پخش بخش دوم از گفتگوی فاطمه داوودیان کارشناس مجری این برنامه با «حسن ذوالفقاری» پژوهشگر و مؤلف کتابهای درسی اختصاص دارد..
حسن ذوالفقاری استاد دانشگاه، پژوهشگر و مؤلف کتابهای درسی و مدیر گروه آموزش زبان فارسی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی متولد سال ۱۳۴۵ در دامغان است وی در سال ۱۳۷۵ دکتری زبان و ادبیات فارسی خود را از دانشگاه تهران گرفت و اکنون استاد دانشگاه تربیت مدرس و رئیس مرکز تحقیقات زبان و ادبیات فارسی آن دانشگاه است.
ذئالفقاری برگزیده رتبه دوم پژوهش‌های کاربردی در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، برگزیده سومین، چهارمین و پنجمین جشنواره کتاب‌های رشد، برگزیده کتاب تقدیری سال، برگزیده مؤلفان استان سمنان، عضو شورای علمی دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، از مدخل نگاران بنیاد دایرة‌المعارف اسلامی، عضو هیئت‌رئیسه انجمن استادان زبان و ادبیات فارسی و انجمن علمی نقد ادبی ایران، مدیرمسئول و سردبیر فصلنامه فرهنگ و ادبیات عامه و عضو هیئت تحریریه پنج فصلنامه تخصصی و نویسنده چهل جلد کتاب و ۱۵۰ مقاله است.
برنامه «وقتی خیال در می زند »ساعت ۱۶:۳۰ به تهیه کنندگی الهه بیات با موضوع گفتگو با نویسندگان ، ادیبان و هنرمندان درباره آثار واندیشه هایشان روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.