Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 10663
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1398 - 16:06 |

حسن همایی: موفقیت خود را مرهون یک کار تیمی می دانم

حسن همایی: موفقیت خود را مرهون یک کار تیمی می دانم

گوینده راه شب در گفت و گو با رادیو ایران گفت: در گویندگی و اجراهایم نقابی بر چهره نداشته ام. همواره سعی کرده ام با مردم صادق باشم.

حسن همایی یکی از گویندگان توانای رادیو است.
او که از سال ۷۷ فعالیت خود را با کار افکتوری در رادیو آغاز کرد و پس از وقفه کوتاه و فعالیت در حوزه دوبلاژ دوباره به رادیو آمد و در برنامه های بسیاری چون قرار شاعرانه، راه رستگاران، پارسی گویان، به افق آفتاب و راه شب در مقام گویندگی به اجرای برنامه پرداخت، به تازگی در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی صدا توانسته رتبه اول گویندگی مرد را از آن خود سازد.
حسن همایی در آغاز صحبت هایش به موفقیت خود در این جشنواره اشاره کرد و گفت: جایزه این دوره از جشنواره جدا از مسائل مالی، اهمیت معنوی نیز برایم داشته است. این اتفاق در واقع مشوق من برای اجراهای بهتر در برنامه ها بوده است.
وی که برای گویندگی برنامه راه شب موفق به دریافت جایزه شد، موفقیت خود را مرهون زحمات برنامه سازان برنامه راه شب دانست و افزود: عبدالله علایی تهیه کننده برنامه راه شب با انتخاب موسیقی های زیبا،همراه داشتن یک نویسنده خوب، تعامل مناسب با مخاطب و آزادی عمل در روند اجرا عاملی برای موفقیتم در این جشنواره شد.
همایی یادآور شد: طبق گفته بسیاری از استادان و کارشناسان در گویندگی و اجراهایم نقابی بر چهره نداشته ام. همواره سعی کرده ام با مردم صادق باشم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.