Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 1459
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 فروردین 1395 - 21:02 |

حسین عرفانی: در «بیمار استاندارد» نقش خودم را بازی کردم/ دوبله را به بازیگری ترجیح دادم

حسین عرفانی: در «بیمار استاندارد» نقش خودم را بازی کردم/ دوبله را به بازیگری ترجیح دادم

حسین عرفانی بازیگر سریال «بیمار استاندارد» که در نوروز ۹۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود، درباره نقش خود در این سریال گفت: من در این سریال نقش یک مدیر دوبلاژ را بازی می‌کنم که قهرمان داستان به نام بهنام نزد او مراجعه کرده و می خواهد تست بازیگری بدهد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری است و می‌خواهد شانس خود را در این حوزه هم امتحان کند.

وی با اشاره به این که پیش از این نیز تجربه بازی در نقش خود را در فیلم دیگری نیز داشته است، افزود: من در فیلم سینمایی «سینمانیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان نیز در نقش یک مدیر دوبلاژ بازی کرده بودم.

عرفانی در پاسخ به این که چرا علیرغم فعالیت مستمر در دوبله در حوزه بازیگری کم کار است، بیان کرد: من قبل از انقلاب کارم را در حوزه بازیگری آغاز کردم و بعد از آن هم همچنان گاهی در تئاتر یا تصویر بازی می‌کردم. اما فرصت فعالیت در زمینه بازیگری به دلیل تمرکز بر دوبله کمتر پیش می‌آمد.

وی درباره ویژگی‌های متن سریال «بیمار استاندارد » ادامه داد: به نظر من «بیمار استاندارد» یکی از بی نقص‌ترین متن‌ها و داستان‌هایی را دارد که در این مدت اخیر خوانده‌ام. بهرام توکلی قلم بسیار خوب و شیوایی دارد و سناریوی درستی نوشته است. همچنین سعید آقاخانی کارگردان بسیار توانمندی است و من پیش از این تجربه همکاری او را در دوبله داشته‌ام. به نظرم او با ساخت این سریال فضای متفاوتی را تجربه می‌کند. «بیمار استاندارد» یک سریال قوی با سرو شکل منسجم و خوب است و نوع کمدی به کار رفته در آن بیشتر بر پایه موقعیت است نه کمدی کلامی و سخیف.

این دوبلور شناخته شده با اشاره به بازی‌اش در دو قسمت از این سریال عنوان کرد: فکر می‌کنم نقش من در دو یا سه قسمت از سریال دیده شود. او می‌خواهد به بهنام برای بازیگر شدن کمک کند. اما بعد از صحبت کردن و تست گرفتن از  او به این نتیجه می‌رسد که در این زمینه استعداد ندارد و بهنام را از ورود به حوزه دوبله منصرف می‌کند.

وی درباره مهم‌ترین ویژگی کاراکتر خود خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی نقش من این است که حرفه خودم را بازی کردم و از طرفی نیز در قالب این نقش، تا حدودی حرفه دوبله به جوانان معرفی خواهد شد.

عرفانی در پایان فرارسیدن سال نو را پیشاپیش تبریک گفته و افزود: آرزوی من برای همه مردم در سال جدید سلامت و دل خوش است و امیدوارم نوروز امسال به آن ها خوش بگذرد و از دیدن «بیمار استاندارد » لذت ببرند.

سریال «بیمار استاندارد» به نگارش بهرام توکلی و کارگردانی سعید آقاخانی به سفارش مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی توسط مسعود ردایی تهیه شده که این شب ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما در حال پخش است.

Erfani

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.