Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29913
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 28 مهر 1400 - 11:18 |

حمایت از ایده ها و پایان نامه های دانشجویی در رادیو تهران

حمایت از ایده ها و پایان نامه های دانشجویی در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با حمایت از ایده های علمی و کمک به تجاری شدن ایده های برتر، روزهای زوج ساعت ۱۵ از برنامه«علم بهتر است» همراه مخاطبان است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ پیام امیری، مدیر گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران درباره برنامه«علم بهتر است» گفت: برنامه«علم بهتر است» یک مجله علمی، با رویکرد شناخت بهتر علم و فناوری در راستای معرفی توانمندی ها و دستاوردهای علمی تا كاربردی كردن علم در صنعت است.

وی افزود: در این برنامه گفتگوهای علمی و کاربردی با مشارکت دانشجویان، نخبگان، اساتید، اعضای هیئت علمی، كارآفرینان، مسئولین، مدیران نهاد ها و ارگان های مربوطه انجام می پذیرد.

به گفته امیری؛ این مجله علمی در دو بخش به بررسی موضوعات می پردازد؛ بخش اول خبر و رویدادهای مهم علمی ایران و جهان بررسی می شود و در بخش دوم تحلیل، پیشنهاد، راهكار، ارائه مسیر درست به نخبگان و کارآفرینان برای کاربردی کردن علم است که به بررسی طرح ها، پایان نامه ها، ایده ها تا چگونگی عملیاتی شدن آنها پرداخته می شود.

هدف اصلی برنامه معرفی توانمندی های علمی در کشور و کمک به رونق تولید بر پایه دانش بومی است که همراه با معرفی نخبگان جوان و تقویت باور امید به آینده، حمایت از ایده های علمی و کمک به تجاری شدن ایده ها انجام می پذیرد.

علاوه بر این؛ پویش” ایده باز” با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برای پشتیبانی از نخبگان علمی و ایده پردازان برتر راه اندازی شده است.

معرفی توانمندی و ظرفیت های نخبگان علمی و حمایت از ایده ها و پایان نامه های دانشجویی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال با رویکرد تولید ثروت از علم از ضروریات تهیه و پخش برنامه علم بهتر است.

مدیر گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران با معرفی بخش های مختلف برنامه افزود: در بخشی با عنوان”مشاهیر” به معرفی چهره های ماندگار علمی پرداخته می شود. “خیلی ساده”درباره استفاده از فناوری برای راحتی زندگی است. در بخش “مستند کوتاه”اماکن علمی و کاربرد آنها معرفی خواهد شد.

تهیه کننده آرزو مددی، گوینده غزاله کفاش طلب، کارشناس-ژورنالیست بهاره صفوی و محمد صالح تیمار، نویسنده فاطمه ترسا، آیتم ساز و هماهنگی فرشته یوسف پور، یاسر کطاییان ارتباطات.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.