Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 4918
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 29 آذر 1396 - 10:48 |

حمیدرضا اللهیاری : سراغ پیشکسوت‌های رادیو برویم

حمیدرضا اللهیاری : سراغ پیشکسوت‌های رادیو برویم

یک بازیگر رادیو با اشاره به سختی های کار در این مدیوم رسانه ای بیان کرد که بهای هنرمندان رادیو این است که به آنها توجه شود.

حمیدرضا اللهیاری با اشاره به حضورش در رادیو و اینکه این رسانه هنوز شنونده دارد یا خیر بیان کرد: من حدود ۷ سال است که در رادیو فعالیت دارم و فکر می کنم مردم همچنان برنامه های طنز رادیو را دوست دارند.

وی ادامه داد: مردم با توجه به دغدغه های کاری و گرفتاری هایی که دارند گرایش بیشتری به برنامه های طنز دارند اما طنزی که آموزشی باشد و بتوانند چیزی هم یاد بگیرند.

اللهیاری با اشاره به برنامه «رادیو جمعه» عنوان کرد: به طور مثال فکر می کنم مخاطبان این برنامه را می شنوند چون معضلات اجتماعی را با زبانی طنز مطرح می کند. من وقتی دوستان و آشنایان را می بینم، بیان می کنند که در فلان برنامه حرف دل مرا بیان کردی و همین ها نشانه هایی است که مردم بیشتر چه برنامه هایی را پیگیری می کنند.

این بازیگر رادیو با اشاره به اینکه مخاطبان این رسانه بیشتر بزرگسالان هستند، اظهار کرد: شاید در سنین نوجوانی و جوانی مردم بیشتر علاقه به شبکه های مجازی و برنامه های تصویری تلویزیون داشته باشند و بیشترین مخاطبان رادیو را افراد میانسال تشکیل می دهند.

اللهیاری با بیان اینکه خودش بازیگر کارهای تلویزیونی، تئاتری و سینمایی هم بوده است، یادآور شد: سخت ترین کار حضور در رادیوست چون باید تصویرسازی و همذات پنداری با نقش را بلد باشید و این خیلی سخت تر است که بخواهید پیام خود را فقط با صدا موثر جلوه دهید.

این هنرمند رادیو در بخش دیگری از سخنانش درباره اهمیت دادن به رادیویی ها تصریح کرد: هنرمند بهایی دارد و هرچقدر شما بهای بیشتری برای او قایل شوید ذات درونی او بیشتر نمایان می شود و گاهی کم توجهی به هنرمند باعث می شود انگیزه هایش را از دست بدهد. من فکر می کنم هنرمند توقعی ندارد جز آنکه کارش دیده شود و بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: چه خوب است که بیشتر سراغ پیشکسوت های خود برویم؛ کسانی که اکنون در منازل خود هستند و کار نمی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.