Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 31931
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 دی 1400 - 17:31 |

حمیدرضا پگاه: نمی‌خواهم مجری پرگویی باشم

حمیدرضا پگاه: نمی‌خواهم مجری پرگویی باشم

حمیدرضا پگاه درباره حضورش در مسابقه اتاق صفر و یک به حضور به اندازه و پرگو نبودن یک مجری به عنوان استانداردهایی که در اجرا در ذهن داشته اشاره کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ حمیدرضا پگاه بازیگر کم‌حاشیه و توانمندی که به نظر می‌رسد همیشه در انتخاب پیشنهادهای خود حساسیت ویژه ای دارد، درباره حضورش در مسابقه اتاق صفر و یک که این روزها از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود گفت: من از سال‌ها پیش پیشنهادهای اجرای زیادی داشته‌ام، از برنامه‌های تاک‌شو و گفتگو محور گرفته تا مسابقه و … منتها همیشه از قبول کردن این کار خودداری می‌کردم و در همان مکالمه اول جواب منفی می دادم.
بازیگر «خانه امن» اضافه کرد: وقتی پیشنهاد اجرا در مسابقه «صفر و یک» را به من دادند زمانی بود که اجرا توسط بازیگران به یک امر رایج تبدیل شده و این اتفاق طبیعی تر بود از طرفی تیم سازنده را هم یک گروه خوب ارزیابی کردم و با صحبت هایی که با کارگردان و تهیه کننده داشتم این پیشنهاد را قبول کردم.
پگاه با اشاره به اینکه خیلی برای من مهم بود که اجرایی مشابه برخی از مجری‌ها نداشته باشم؛ اظهار کرد: می خواستم خیلی پرگو نباشم و حضور به اندازه‌ای داشته باشم. چون تجربه اولم هم بود دیدم شرایط یک اجرای به اندازه دراین برنامه مهیاست و تیم هم که تیم خوبی بود. مسابقه در حوزه استارت‌آپ هم به نوبه خود یک اتفاق جدید بود و این شد که این کار را اجرا کردم.
بازیگر «پرونده هاوانا» افزود: هر چه که هست سعی می‌کنم در جهت برنامه حرکت کنم و این مسابقه که در یک حوزه تخصصی کار می‌کند را از هدف خود دور نکنم. همه چیز را با کارگردان که اشراف بیشتری روی کلیت کار دارند و از اینکه چه اتفاقی می خواهد بیفتد و کار به کدام سمت برود مطلعند چک می کنم و نظری اگر داشته باشم را مطرح می‌ کنم اما در نهایت مهم این است که کار شسته رفته و تمیزی از آب دربیاید.
پگاه با اشاره به موضوع برنامه «صفر و یک» یعنی  کسب و کارهای نوین و استارت‌آپ‌ها بیان کرد: من اصلا با این حوزه آشنایی نداشتم و خیلی اهل تکنولوژی نیستم. حتی در فضای مجازی هم حضور ندارم اما می‌بینیم که دنیا دارد به این سمت می رود و همه ناخودآگاه درگیر تکنولوژی‌های نوین می‌شوند. بنابراین تجربه خوبی بود که از نزدیک با گروه‌هایی آشنا شوم که نسبت نزدیکی با حوزه آی تی و تکنولوژی دارند. مثلا یکی از شرکت‌کنندگان استارت‌‌آپی بود که خودمان با او کار کردیم و از او خرید کردیم و برایم جالب بود که چقدر زندگی با حضور این دوستان و ایجاد این استارت‌آپ‌ها راحت‌تر می شود.
بازیگر «گیله‌وا» افزود: حضور این استارت‌آ‌پ‌ها در زندگی امروزه ما بسیار پررنگ تر شده و اگر کسی وارد این حوزه شود باعث می شود کسب و کار به روزتری داشته باشد.
پگاه درباره اهمیت برنامه‌سازی در حوزه استارت‌آپ‌ها بیان کرد: خیلی مهم است که این گروه ها شناخته شوند تا تاثیرگذاری این برنامه بیشتر دیده شود. یکی از گروه‌ها برای چالش در موقعیت واقعی به میان مردم رفته بود و با معرفی استارت‌آپ‌ خود موفق به عقد قرارداد شد. بنابراین برنامه‌سازی در این حوزه هم به گسترش این کسب و کارها کمک می کند و هم افراد نخبه در این حوزه بیشتر شناخته می‌شد.
این بازیگر در پایان تاکید کرد ترجیحم همچنان بازیگری است و اگر پیشنهاد دوباره‌ای برای اجرا داشته باشم خیلی باید درباره آن فکر کنم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.