Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 31644
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 دی 1400 - 11:39 |

خاطره انگیزترین انیمیشن ها در«رادیو صبا»

خاطره انگیزترین انیمیشن ها در«رادیو صبا»

برنامه «ترین ها » در رادیو صبا خاطره انگیزترین انیمیشن ها را معرفی می كند.

آخر هفته از خواب بیدار می شدیم، بعد از یك استراحت خوب و خوردن صبحانه، تلویزیون را روشن می كردیم و وقت تماشای برنامه های كودك و نوجوان و كارتون های خاطره انگیز و جذاب فرا رسیده بود. این سناریویی آشنا برای تمام كسانی است كه در دهه ۶۰ و ۷۰ به دنیا آمده اند. به بهانه تازه كردن خاطرات دوران كودكی و نوجوانی متولدان آن دو دهه رادیو صبا می خواهد شما را با تعدادی از بهترین و معروف ترین كارتون های آن زمان آشنا كنیم، روزگاری كه خبری از انیمیشن های پرزرق و برق نبود.
برنامه ی “ترین ها” با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران و جهان در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی پخش می شود. «تری ها » در این هفته روز جمعه دهم دی به سراغ خاطره انگیزترین انیمیشن ها می رود.
” ترین ها “در طول هفته در فضای مجازی موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری، فضای مجازی و …را مطرح تا در زمان پخش برنامه به كمك شنوندگان به ترین ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه در فضایی شاد و پرانرژی تقدیم مخاطبان می شود.
تعدادی از این انیمیشن ها كه در این لیست قرار گرفته اند شامل «افسانه زورو، بابالنگ دراز، سفرهای میتی كومان، زنان كوچك،جیمبو، لوك خوش شانس، فوتبالیست ها، كارگاه گجت، خانواده دكتر ارنست، مهاجران، بچه های كوه آلپ، قلعه هزار اردك» هستند.
مخاطبان از همین امروز می تواننند با ثبت رای خود در صفحه مجازی برنامه «ترین ها» و یا در طول برنامه با ارسال پیامك به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ در این نظر سنجی شركت نمایند.
این برنامه روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه كنندگی نازنین حاج سیف اله و اجرای شاهین جمشیدی ، نویسندگی فرزانه عرفانی تبار، صدابردار رضا سلیمانی ، هماهنگی مرتضی نظری به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.