Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 2147
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 تیر 1395 - 7:44 |

خلاصه برنامه خندوانه با حضور مریم شیرزاد دوبلور و گوینده با سابقه رادیو و تلویزیون

خلاصه برنامه خندوانه با حضور مریم شیرزاد دوبلور و گوینده با سابقه رادیو و تلویزیون

مریم شیرزاد، دوبلور و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، مهمان برنامه خندوانه بوذ.

در ابتدای برنامه «خندوانه»، قسمت‌هایی از اجرای نمایش سه گروه پرور، رودکی و بنفشه‌خواه که در فینال مسابقه «خندوانه» شرکت کرده بودند، پخش شد.

پس از آن نمایشی توسط نیما اجرا شد و در ادامه آیتمی در خصوص شهر زیبای رشت پخش شد.

در بخش دیگر برنامه مریم شیرزاد دوبلور به دعوت رامبد جوان به روی صحنه آمد.شیرزاد در ابتدا از سختی‌های کار و اینکه مانند کار در معدن دشوار است، گفت و اینکه به خواست خود، مدتی است که کم کار می‌کند.

وی ادامه داد: متاسفانه همه می‌خواهند دوبلور شوند، ولی کار سختی است و حرفی که می‌زنیم حرف معمولی نیست و با نقشی که می‌گوییم تغییر احوال پیدا می‌کنیم. دوبله خیلی انرژی می‌برد اما خب شیرین هم هست.

شیرزاد در مورد نقش‌های مختلفی که دوبله می‌کند، گفت: جان‌مایه صدا یکی است اما فضای نقش و دیالوگ‌ها موجب می‌شود که صدا با نقش عجین شود.

مهمان برنامه «خندوانه»، در ادامه از دلتنگی برای خنده مادرش و خاطره‌ای از وی گفت و زمانی که به شدت از سوسک می‌ترسیده است. البته رامبد جوان هم از ترس خود از این موجود گفت و قول داد برای غلبه بر این ترس یکبار یک سوسک زنده را جلوی دوربین در کف دستش بگذارد.

شیرزاد در ادامه از کارگردانی در رادیو و اینکه فقط به یکسری از جوک‌های خاص می‌خندد، گفت.

مریم شیرزاد

این دوبلور در مورد آشپزی خود بیان کرد: از لحاظ ظرافت، کار بسیار زنانه‌ای است اما بهترین آشپزهای دنیا آقایان هستند و خود من هم سوپ جو را خیلی خوب می‌پزم و قرار بر این شد که یکبار به استودیوی «خندوانه» بیاید و برای همه سوپ جو بپزد.

وی در ادامه به درخواست رامبد جوان در نقش‌های مختلفی صحبت کرد که یکی از آنها این بود که به جای همسر رئیس‌جمهور جمله‌ای بگوید.

شیرزاد در پاسخ به سوال جوان مبنی بر اینکه اگر رئیس جمهور بودید، برای مردم چه کاری انجام می‌دادید؟، گفت: حتما یک راهی پیدا می‌کردم که با درصد خفیفی از مردم رخ به رخ حرف بزنم و حقیقت محض را بشنوم.

در بخش پایانی برنامه بعد از ادامه نمایش توسط نیما، کمدین علی مسعودی (مشهدی) به روی صحنه آمد و خاطره‌ای از دوران سربازی خود تعریف کرد و برنامه به پایان رسید.

مریم شیرزاد

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.