Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 8278
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 14 دی 1397 - 2:01 |

خوانش کتاب گویای دیوان حافظ با صدای بهروز رضوی

خوانش کتاب گویای دیوان حافظ با صدای بهروز رضوی

خوانش کتاب گویای دیوان حافظ با صدای بهروز رضوی با حضور معاون صدای رسانه ملی آغاز شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمید شاه ‌آبادی با حضور در استودیوی ضبط برنامه، گفت: ضبط آثار ادبیات کهن ایران از افتخارات معاونت صدا و رادیو هست، اما اکنون به همت دوستان، مجموعه آثار ادبیات کهن در مسیری منظم و مدون با حضور استادان نامدار و صدا پیشگان حرفه‌ای اهل ادب و ذوق انجام می‌شود.
معاون صدا خطاب به استاد بهروز رضوی گفت: خوشحالیم شما که در بخش رادیو چهره ای شناخته شده هستید، این زحمت را بر عهده گرفته‌اید.
وی ضمن تشکر از تلاش همکاران پایگاه ایرانصدا گفت: برنامه‌های ماندگار در این بخش مستلزم ادبیات زیبا هستند و من از همت کسانی که این گونه کارها‌ی ریشه‌ای و اصولی را انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: ما از حضرت حافظ باید در لحظه لحظه های زندگی درس بگیریم، انشاء الله که خداوند تبارک و تعالی مدد بدهد، البته ماندگاری این مهم، اراده جدی می طلبد، باید خسته نشد و خیلی جدی تا آخر این کار را به انجام برسانیم. به درستی کار ارزشمندی را شروع کردید که می‌تواند تولید مرجعی در رادیو باشد.
خوانش کتاب گویای دیوان حافظ هر چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ با صدای استاد بهروز رضوی، تهیه کنندگی مهرنوش محتشمی و صدا برداری کامیار سریع القلم ضبط می شود.
قرار است پس از کتاب دیوان حافظ نسخه قاسم غنی با تصحیح استاد محمد قزوینی که نخستین بار در سال ۱۳۲۰ چاپ شده است، ضبط شود.
سارا عشقی نیا مدیر پایگاه کتاب گویای ایران صدا گفت: بعد از ضبط چند برنامه وقتی به استاندارد یک کتاب گویا برسد روی سایت ایرانصدا پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.