Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 21058
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 25 شهریور 1399 - 16:18 |

داستانی از روزهای دفاع مقدس با صدای بهروز رضوی

داستانی از روزهای دفاع مقدس با صدای بهروز رضوی

داستان «اسماعیل، اسماعیل» اثر زنده یاد محمود گلابدره یی از روز شنبه (۲۹ شهریور ماه) تا پنجشنبه (۳ مهر ماه)، در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود.
سردبیر برنامه کتاب شب رادیو درباره این داستان به ایسنا توضیح داد: داستان «اسماعیل، اسماعیل» یکی از اولین آثار داستانی دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۰ منتشر شده و چندین بار در شمارگان بالا تجدید چاپ شده است.
گلابدره یی در این داستان، ماجرای خانواده ای را روایت می کند که با اولین هجوم دشمن، از اهواز به شوشتر فرار می کنند و در آنجا ساکن می شوند، اما فرزند جوانشان اسماعیل با این فرار ذلت بار مخالف است و سعی می کند حداقل پدرش را برای دفاع از شهرشان به اهواز برگرداند. پدر قبول می کند، اما مادر ناراضی است. سرانجام پدر و پسر، گریه های مادر را نادیده می گیرند و به سوی اهواز حرکت می کنند، اما…

شنوندگان رادیو تهران می توانند این داستان را طی یک هفته در شش قسمت ۲۰ دقیقه ای با صدای رادیو بهروز رضوی و تهیه کنندگی رضا قربانی در ساعت ۲۳:۳۰ بشنوند.
محمدباقر رضایی سردبیری و نویسندگی، رضا قربانی و زرین کشاورز تهیه کنندگی یک هفته در میان، محسن فراهانی صدابرداری و گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، مدیریت تولید برنامه رادیویی «کتاب شب» را به عهده دارند.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.