Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 17524
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 12 فروردین 1399 - 12:27 |

در خانه بمانید و رادیوجوان گوش کنید

در خانه بمانید و رادیوجوان گوش کنید

برای شرکت در نظرسنجی و مسابقه «هیچ جا خونه خود آدم نمی‌شه» شماره ۰۹۱۰۸۸۸۸۱۶۲ را با نام رادیوجوان در تلفن همراه خود دخیره کنید و در پیام رسان «واتس اَپ» با برنامه در ارتباط باشید!

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی جوان؛ جُنگ شاد «هیچ جا خونه خود آدم نمی‌شه» هر شب به روی آنتن می‌رود تا با شنیدن این برنامه در این روزها که برای حفظ سلامت باید در خانه بمانیم، از فرصت‌های‌مان به بهترین نحو استفاده کنیم!
برنامه‌ی زنده «هیچ جا خونه آدم نمی‌شه» با هدف ایجاد سرگرمی برای کسانی که در خانه مانده‌اند، هر شب ساعت ۷ به مدت دو ساعت به روی آنتن می‌رود تا در کنار رادیو جوان برگردیم به آن روزهایی که همه فامیل دور یک سفره می‌نشستیم و گل می‌گفتیم و گل می‌شنیدیم…

«رادیوجوان» در کنار شماست تا لحظه‌های خوب در خانه ماندن را عالی تر کنید!

ویژه برنامه «هیچ جا خونه آدم نمی‌شه» به تهیه‌کنندگی سیروس رجبی، گویندگی فاطمه صداقتی و تلاش جمعی از بهترین برنامه‌سازان رادیو جوان، هر شب ساعت ۱۹ تا ۲۱ همراه شماست.

علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۰۴۰۰۰۰ و ۲۲۰۵۰۹۵۲ ، شماره ۰۹۱۰۸۸۸۸۱۶۲ در واتس اپ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۱ و صفحه برنامه در وب سایت رادیوجوان به نشانی www.radiojavan.ir با این برنامه در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.