Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 20281
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 18 مرداد 1399 - 21:14 |

در رادیو نمایش و رادیو ایران «زندگی با طعم کرونا» را تجربه کنید

در رادیو نمایش و رادیو ایران «زندگی با طعم کرونا» را تجربه کنید

این روزها که همه ما درگیر مبارزه با شیوع بیماری کرونا هستیم ، رادیو سریالی را با عنوان «زندگی با طعم کرونا» به روی آنتن می برد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه پنج قسمتی «زندگی با طعم کرونا» با کارگردانی میرطاهر مظلومی و به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از امشب همزمان به روی آنتن رادیو نمایش نیز می رود.

داستان این نمایش که مهدی فراهانی آن را نوشته است درباره خانواده ای است که در اوج بجران کرونا ، منزلشان دچار آب گرفتگی می شود و این موضوع همسایه های دیگر را نیز درگیرمی کند و باعث اتفاقاتی می شود که شنیدنی است.

مجموعه رادیویی «زندگی با طعم کرونا» به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان، صدابرداری فرزاد شریفی، افکتوری محمدرضا قبادی فر و باهنرمندی مهدی طهماسبی، مجتبی طباطبایی، نگین خواجه نصیر، کامیار محبی، مونا صفی، کرامت رودساز، عبدالعلی کمالی، سهیلا تیلاوی، حواالهویی، ناهید مسلمی، ماندانا محسنی و با شرکت و کارگردانی میرطاهر مظلومی از امشب هجدهم مردادماه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود و ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.