Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 4390
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 مهر 1396 - 10:33 |

دستمزد ۹۰ میلیون دلاری مجری رادیو

دستمزد ۹۰ میلیون دلاری مجری رادیو

چه کسی بیشترین پول را از صحبت در رادیو کسب می‌کند؟ صحبت کردن ارزان نیست. براساس یک گزارش جدید از مجله فوربِس که به گران‌ترین مجری‌های رادیویی در جهان اختصاص دارد، هوارد استرن با درآمد ۹۰ میلیون دلار در سال در صدر قرار دارد.

مجری Howard Stern

هوارد استرن

«هِیلِی کوچینِلّو» تحلیل‌گر مجله فوربس می‌گوید: هوارد استرن در فاصله یکم ژوئن ۲۰۱۶ تا یکم ژوئن ۲۰۱۷ مبلغ ۹۰ میلیون دلار بابت اجرای رادیویی دستمزد دریافت کرده که این مبلغ بدون کسر مالیات بوده است. او با مبلغ خالص ۴۵۰ میلیون دلار از ثروتمندترین مشاهیر رسانه‌ای است. استرن از دسامبر سال ۲۰۱۵ قرارداد هشت رقمی خود را با «سایریوس ایکس‌ام» منعقد کرده است. این قرارداد همچنین شامل کانال‌های توزیع دیجیتالی مانند برنامه‌های ویدیویی و «اَپ‌ها» می‌شود که در این حوزه‌ها هم برای آقای استرن درآمدزا است.

«راش لیمباو» با درآمد سالیانه ۸۴ میلیون دلاری نفر دوم فهرست مجله فوربِس است که همچنین از ۲۱ درصد در افزایش شنوندگان برنامه «شوی ترامپ‌بامپ» بهره‌مند می‌شود. این برنامه با ۱۴ میلیون مخاطب دارای بیشترین شنونده در نوع خود است.

Rush Limbaugh

راش لیمباو

 

مقام سوم پردرآمدترین مجری‌های رادیویی به «رایان سیکرِست» با درآمد سالیانه ۵۸ میلیون دلار می‌رسد.

ryan seacrest

رایان سیکرِست

«بیل او‌رِیلی» با ۳۷ میلیون دلار، «شان هَنِتی» با ۳۶ میلیون دلار و «گلن بِک» با ۱۰ میلیون دلار به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم پردرآمدترین مجریان رادیویی جهان از نگاه مجله فوربِس قرار دارند.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.