Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 19813
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 18 تیر 1399 - 13:55 |

دعوت هنرمندان رادیو نمایش از مردم برای زدن ماسک

دعوت هنرمندان رادیو نمایش از مردم برای زدن ماسک

هنرمندان رادیو نمایش با پیام‌هایی به مردم از پویش«من ماسک می‌زنم» حمایت کردند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیام دعوت تعدادی از هنرمندان رادیو نمایش از مردم برای استفاده از ماسک، به شرح زیر است:

مجید همزه: از من به شما نصیحت، اگر زندگی خودتان و اطرافیانتان برایتان اهمیت دارد و برای خود و دیگران ارزش قائل هستید، ماسک بزنید.

رامین پورایمان: اگر در این شرایط عجیب وغریب ،هر کسی به احترام دوست،خانواده و اطرافیانش ماسک بزند می تواند از خودش و دیگران محافظت و مراقبت کند پس به یکدیگر احترام بگذاریم و ماسک بزنیم.

مهدی طهماسبی: این روزها معنی ماسک تغییر زیادی کرده ،ماسک در این روزها یعنی سلامتی،یعنی امنیت،یعنی احترام به همسایه و دوست ،پس با وجود سختی‌های استفاده از ماسک به خاطر سلامتی خود و دیگران ماسک بزنیم.

نسرین زارع : این روزها از همه تقاضا می‌کنم نکات ایمنی را رعایت کنند به خصوص استفاده از ماسک که هم خودمان در امان باشیم هم دیگران .

نورالدین جوادیان: این روزها همه جای جهان دچار شرایط بد و حادی شده است و یکی از وسائلی که به شکل بسیار مهم جلوی این بیماری را می‌گیرد ،ماسک است ، پس برای داشتن شرایطی ایمن تر و سالمتر ماسک بزنیم .

معصومه عزیزمحمدی: از همگی تقاضا دارم ماسک زدن را جدی بگیرید ،هم به خاطرخودتان و هم به خاطر اطرافیانتان چون ثابت شده است که استفاده از ماسک می تواند تا حدود زیادی از انتقال این ویروس جلوگیری کند.

محمدسعیدسلطانی:درست است که برای بسیاری از ما استفاده از ماسک بسیار سخت و دشوار است اما وقتی به این فکر کنیم که تا چه اندازه از خطرات جلوگیری می‌کند و به نفعمان است آن سختی را تحمل می‌کنیم وسالم می مانیم.

مینو جبارزاده: از ماسک استفاده کنید برای اینکه هم از خودتان و هم ازعزیزانتان حمایت کنید.

کامیار محبی: استفاده از ماسک در بهداشت و شرایط فعلی بسیار مهم است ، امیدوارم روزی برسد که این شرایط سخت تمام شده باشد و بتوانیم راحتتر نفس بکشیم اما تا آن زمان باید حتما از ماسک استفاده کنیم .

مجتبی طباطبایی: یک زمانی هنگام رانندگی کردن کسی کمربند ایمنی نمی‌بست، بعدها آمدند بستن کمربند را اجباری کردند و ازآن زمان مردم برای اینکه جریمه نشوند از کمربند استفاده می‌کنند . از مردم می خواهم به این فکر کنند که اگر این روزها هم ماسک نزنند ، جریمه می‌شوند. پس ماسک بزنید تا جان خودتان و دیگران را نجات دهید.

شهریار حمزیان : در شرایطی هستیم که استفاده از ماسک اجباری شده و برای همه ما بسیار سخت است اما تصور کنید که پزشکان و پرستاران در همین شرایط سخت لباس های ایزوله می‌پوشند و ماسک می زنند پس بیاییم برای مراقبت از خودمان و دیگران از ماسک استفاده کنیم.

شیما جانقربان: چقدر خودتان را دوست دارید ؟ چقدر زندگی اطرافیانتان و عزیزانتان برایتان مهم است؟ اگر برایتان مهم است بیایید در این شرایط بحرانی همه از ماسک استفاده کنیم تا از آن به سلامت عبور کنیم.

سیما خوش چشم: درست است که ما هنگام استفاده از ماسک بسیار سختی می‌کشیم و نفسمان تنگ می‌شود اما همین سختی کشیدن باعث می‌شود که از خودمان و دیگران در برابر بیماری محافظت کنیم.

حمید یزدانی ابیانه: حتی برای یک لحظه بدون ماسک نباشید. چرا که این بیماری به سرعت اتفاق می‎افتد و می‌تواند پیشمانی به بار بیاورد پس برای سلامتی خودمان و دیگران از ماسک استفاده کنیم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.