Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 18618
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1399 - 14:51 |

دلتنگى براى سلطان خراسان در «قبول حق» رادیو جوان+ فایل صوتی

دلتنگى براى سلطان خراسان در «قبول حق» رادیو جوان+ فایل صوتی

«قبول حق» به مناسبت حضور همکاران رادیو جوان در حرم مطهر امام رضا (ع) اقدام به پخش آیتم کوتاهی کرد که موجب شد تعداد زیادی پیامک تشکر و سپاس‌گزاری برای برنامه ارسال شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی جوان؛ ویژه برنامه «قبول حق» که هر شب مهمان سفره هاى افطار ایرانیان است، در شب گذشته، ۲۳ اردیبهشت ۹۹ و به مناسبت حضور همکاران رادیو جوان در حرم مطهر امام رضا (ع) اقدام به پخش آیتم کوتاهى کرد که می‌توان عنوان آن را دلتنگى براى سلطان خراسان نامید.

آیتم پخش شده با ترکیبى از دلگویه‌هاى عاشقانه با امام رئوف و موسیقى‌هاى مرتبط، چنان اثرگذار بود که در مدت پخش چند دقیقه‌اى‌اش کسى در استودیوی پخش رادیوجوان نبود که اشک بر گونه‌اش جارى نشده باشد؛
پس از پخش این آیتم شنیدنی، تعداد زیادی پیامک تشکر و سپاس‌گزاری برای برنامه ارسال شد که شنوندگان از اینکه حال دل‌شان دگرگون شده بود، از این برنامه تشکر کردند.

مهدى مفیدى پس از پایان برنامه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“رفتیم سر برنامه … خبر دادند که چند نفر از رادیوجوانى ها به نیابت، جهت برگزارى مراسم شب قدر عازم مشهد شده اند . قرار شد با برادر نازنینم حسن خلقت دوست ارتباط بگیریم که قبل از آن، حسین آیتمى آماده کرده بود تا پخش کند. همگى در کار خودمان بودیم که آیتم پخش شد. صداى جوانى مشهدى بود که داشت با امام رضا (ع) درد دل می‌کرد و با همان لهجه شیرین مشهدى می‌گفت : آقا جان! در ِ خانه تان را بِستین که ما رو ادب کنین ؟؟؟
موسیقى زیرکلامش دل را چنگ می‌زد . بغض راه گلویم را بست … اشک در کاسه چشمم حلقه خورد . نگاه که انداختم دیدم خانم نمازى (صدابردار) به پهناى صورتش اشک می‌ریزد و خانم سلحشور (تهیه پخش) هم چشمانش خیس شده ؛ آن سوى پخش خانم نازنینى هم دلش هوایى شده بود …
سامانه پیامکى پر شد از پیامک هاى تشکر که: دست مریزاد! چه کردید و ما دلمان پر کشید سمت حرم …
وقتى میکروفون را به من دادند با صدایى بغض آلود گفتم : آقاى حسین خلیل نژاد اگر قرار باشد که این برنامه در نامه اعمال شما ثبت شود شما با پخش همین بخش کوتاه جواب‌تان را گرفتید …
وقتى برنامه تمام شد حسین آمد داخل استودیو … من برخواستم و گفتم : خدا قوت … دستش را پیش کشید و گفت : مهدى ! امروز سنگین اومدم ولى دارم سبک میرم …
حالش خوب شده بود .”

مجله رادیویی «قبول حق» ویژه افطارهای ماه مبارک رمضان است که به تهیه‌کنندگی حسین خلیل نژاد و با اجرای مهدی مفیدی، به مدت سی شب از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت نود دقیقه و به صورت زنده روی آنتن می‌رود.
از بخش‌های جذاب و شنیدنی این برنامه «طب ایرانی» و «پویش زوج‌های روزه اولی» است.

با توجه به محدودیت حضور در مساجد و حسینیه‌ها در ماه رمضان، خانه و محیط خانواده بایستی مرکز معنویت و دعا و نیایش در حضور اعضای خانواده باشد؛ لذا تلفیق ضرورت «در خانه بمانیم» و «عبادت در ایام ماه رمضان» موضوع برنامه‌های امسال رادیو جوان در این ماه است.

علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۰۴۰۰۰۰ و ۲۲۰۵۰۹۵۲ ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۸۱ و وب سایت رادیوجوان به نشانی www.radiojavan.ir با این برنامه‌ها در ارتباط باشند.

برای شنیدن این بخش جذاب برنامه کلیک کنید:

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.