Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3510
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 فروردین 1396 - 18:33 |

«دورهمی» مهران مدیری در حمایت از اصولگرایان!

«دورهمی» مهران مدیری در حمایت از اصولگرایان!

علیرغم توصیه بسیاری از بزرگان سینما به مجری طنزپرداز تلویزیون مبنی بر دوری جستن از بازی های انتخاباتی اما مهران مدیری دیشب نیز برای دومین بار با زبان و ادبیات کاندیداهای اصولگرا به دولت تاخت.

به گزارش ایران مدیری در پایان برنامه دیشب دورهمی با بیان اینکه الحمدلله رونق اقتصادی بیداد میکنه و به سقف چسبیده گفت آدم دیدم از بس رونق اقتصادی خوبه فرش منزلش رو هم فروخته / خلاصه تا رونق اقتصادی خوب هست بفروشید/ همه در حال خرید و فروشن/  مهمان امشب مهران مدیری در دورهمی جواد عزتی بود .

در سوی دیگر قهرمان سازی رسانه های اصولگرا از هنرمندی که دیروز ممنوع التصویر بود ادامه دارد.

بعد از آنکه مهران مدیری موضوع برنامه دورهمی خود را انتقاد از کم تحرکی دولتمردان قرار داد، سایت های جناح مخالف با اختصاص عکس و تیتر اول خود به این برنامه به سمت قهرمان سازی از این هنرمند روی آوردند. مدیری قبل از این مدتی از سوی اصولگرایان ممنوع التصویر شد.

اولین بار دورهمی مدیری یکی از سوژه های انتخاباتی اصولگرایان را در برنامه دورهمی با نام «تنبلی – تحرک» به بحث گذاشت. این واژه یکی از رمز و شعارهای انتخاباتی جناح مخالف روحانی در کارزار امروز است.

مهران مدیری

بعد از پخش برنامه جنجالی مدیری ، موجی از نقد و انتقادها در شبکه های اجتماعی علیه این حرکت مجری دورهمی به راه افتاد. سخن اغلب منتقدان حول این محور بود که چرا سوژه های  کاملا انتخاباتی کاندیداها را به عنوان موضوع یک برنامه طنز قرار می دهد.

منبع : ایران

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.