Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3123
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 دی 1395 - 14:58 |

دونالد ترامپ از مجری گری آرنولد راضی نیست!

دونالد ترامپ از مجری گری آرنولد راضی نیست!
رییس جمهور منتخب آمریکا گفت با حضور ترمیناتور سابق در نقش مجری جدید برنامه ای که درگذشته دست خودش بود، اوضاع خراب شده و آرنولد هم جواب او را داد.

به نقل از ایندپندنت، اوایل همین هفته نخستین اپیزود از فصل جدید برنامه «کارآموز سلبریتی» با مجری گری آرنولد شوارتزنگر در ایالات متحده روی آنتن رفت و به این ترتیب بازیگر سابق «ترمیناتور» نقش مجری گری این برنامه را از دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا تحویل گرفت.

و همانطور که ترامپ عادت دارد، به سرعت به توییتر رفت تا نظر خود را در مورد مجموعه جدید و این حقیقت که تعداد بینندگان آن به شدت کاهش یافته، بیان کند. ترامپ نظر مثبتی نسبت به این کاهش نداشت و گفت آرنولد «نابود» شد. این در حالی است که در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ یعنی وقتی که برای نخستین بار اعلام شد آرنولد قرار است مجری جدید برنامه باشد، ترامپ توییت کرده بود: «او عالی خواهد بود و کلی دلار برای خیریه جمع می کند.»

فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا توانست ۴٫۹۳ میلیون نفر را در برنامه جدیدش پای تلویزیون بنشاند و این در حالی است که ۱۱٫۰۸ میلیون نفر نخستین اپیزود این برنامه با حضور ترامپ در سال ۲۰۰۸ را تماشا کرده بودند. آخرین اپیزود برنامه با مجری گری ترامپ هم ۶٫۱ میلیون نفر بیننده داشت.

ترامپ در مورد قسمت جدید برنامه نوشت: «واو، ریتینگ ها منتشر شدند و آرنولد شوارتزنگر در مقایسه با ماشین پولسازی که من بودم نابود شد. این هم از ستاره سینمایی… تازه آن فصل اول بود و الان فصل چهاردهم است. حالا او را با فصل اول من مقایسه کنید. اما خلاصه چه کسی اهمیت می دهد، به هر حال او از کیسیک و هیلاری حمایت کرده بود.»

trump_arnold
بخش پایانی توییت ترامپ به جان کیسیک یکی از نامزدهای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه اشاره دارد. پیش از انتخابات، آرنولد گفته بود حاضر نیست از ترامپ حمایت کند و بیشتر خواهان نامزدی کیسیک است.

در اپیزود اول برنامه «کارآموز سلبریتی»، شوارتزنگر از شعار جدید برنامه اش رونمایی کرد: «شما نابود شدید. به هلیکوپتر برگردید.» همانطور که همه می دانند قسمت اول به فیلم سال ۱۹۸۴ «ترمیناتور» اشاره دارد. قسمت دوم هم مربوط به فیلم اکشن علمی تخیلی «غارتگر» محصول سال ۱۹۸۷ دارد. در طول برنامه، اشاره های زیادی به گذشته شوارتزنگر در هالیوود شد.

البته شوارتزنگر هم حساب توییتر دارد و در مقابل توییت ترامپ ساکت ننشست. با این حال او تصمیم گرفت با لحنی متفاوت با ترامپ صحبت کند و نوشت: «هیچ کاری مهم تر از کار کردن برای مردم نیست. من برای تو آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم درست همانطور که برای ریتینگ هایت تلاش کردی، برای تمام مردم آمریکا هم تلاش کنی.»

نخستین اپیزود سری جدید برنامه «کارآموز سلبریتی» روز دوشنبه دوم ژانویه روی آنتن رفت و در آن تایرا بنکس مشاوری بود که به دو تیم رقابت کننده کمک می کند. کری کیگان که یک ستاره یوتیوبی است، نخستین کسی بود که از برنامه حذف شد و یک هلیکوپتر دنبال او آمد.

یک نکته دیگر هم در مورد این برنامه بحث برانگیز بوده و آن این است که ترامپ هنوز هم به عنوان یک تهیه کننده اجرایی در آن نقش دارد و نامش در تیتراژ برنامه ذکر می شود. این نخستین باری است که یک رییس جمهور آمریکایی از مسئولان یک برنامه تلویزیونی هم هست و از آن کسب درآمد می کند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.