Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 7537
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 20 آبان 1397 - 19:46 |

راديو انقلاب روشن شد

راديو انقلاب روشن شد

مراسم آغاز به كار “راديو انقلاب” امروز در ساختمان شهداي راديو برگزار شد و اين راديو رسما آغاز به كار كرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،حميد شاه آبادي معاون صداي رسانه ملي در مراسم آغاز به كار شبكه راديويي انقلاب در ساختمان شهداي راديو ضمن قدرداني از استقبال مردم از راديو هاي فصلي گفت: دست اندركاران راديو براي هر چه بهتر شدن راديو انقلاب با وحدت اقدام كردند و لازم مي‌دانم از آن‌ها نيز تشكر كنم.

معاون صداي رسانه ملي با اشاره به تجربياتي كه در راه اندازي اين راديو ها به دست آمده ، راه اندازي راديو انقلاب را با هدف معرفي دستاورد هاي چهل ساله انقلاب اسلامي دانست و گفت:اكنون چهل سال از يك اقدام مهم گذشته است، تصميم بزرگي كه ملت ايران گرفت و يك نظام تا دندان مسلح را سرنگون كرد ؛ اقدام بزرگي كه هدف بعثت انبيا و امامان بود .

شاه آبادي گفت: امروز پس از گذشت چهل سال از پيروزي انقلاب اسلامي بايد برگرديم و ببينيم نقاط ضعف و قوت ما كجاست و از كجا موفقيت هايمان حاصل شده است.

شاه آبادي  گفت: بزرگ‌ترين سرمايه ما در طول چهار دهه گذشته سرمايه اجتماعي همدلي مردم بوده است، در هر جايي كه ملت همدلي و هماهنگي داشته است شاهد پيشرفت‌هاي عظيمي بوده ايم، به طور مثال در حوزه امنيت حتي دشمنان ما هم به آن اشاره مي‌كنند.

وي افزود: كار رسانه اين است كه نخ تسبيحي ميان خوبي‌هاي ملت باشد و  هر گاه منافع جامعه را مهم‌تر از منافع خود ديديم گام آغازين پيروزي را برداشته ايم.

شاه آبادي تاكيد كرد: اميدواريم راديو انقلاب در راستاي روشنگري راه براي آينده و وحدت و همدلي ملت موثر باشد . راديو‌هاي ديگر نيز اقداماتي در اين زمينه خواهند كرد.

آيت الله نوري همداني نيز در پيامي به مناسبت راه اندازي اين راديو از تلاش مسئولان صدا و سيما در راه اندازي راديو انقلاب به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران تشكر و اظهار اميدواري كرد عوامل اين راديو بتوانند با توليد برنامه هاي فاخر  در تبيين اهداف انقلاب اسلامي و بازخواني رويدادهاي آن و كمك به شناخت همه جانبه آن براي نسل جديد كه شاهد روزهاي انقلاب نبوده اند، موفق و مويد باشند.

عليرضا حبيبي، مدير راديو انقلاب و دبير ستاد چهلمين سالگرد انقلاب در معاونت صدا با بيان اينكه راديو انقلاب با شعار «صداي گفتمان انقلاب اسلامي و اتحاد ملي» و با دو محور «افتخار به گذشته و اميد به آينده» كار خود را آغاز كرد، گفت: راديو انقلاب ضمن معرفي تاريخ معاصر انقلاب و بررسي اثرات و رويدادها در شكل‌گيري انقلاب و رويدادهاي ۴۰ ساله كشور به معرفي دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامي مي‌پردازد.

مدير راديو انقلاب به جزئيات فعاليت چهار ماهه اين شبكه راديويي اشاره كرد و افزود: اين راديو به صورت ۲۴ ساعته و زنده بر روي موج ۹۵/۵ مگاهرتز اف‌.‌ام قابل دريافت خواهد بود. همچنين اين شبكه به صورت راديونما از طريق تلويزيون و اپليكيشن ايرانصدا دريافت مي‌شود.

حبيبي با تأكيد بر اينكه اين شبكه تا پايان سال فعاليت دارد و بسته‌هايي را با محتواي توليدي و زنده روي آنتن مي‌برد، تصريح كرد: مخاطبان نيز مي‌توانند در برنامه‌هاي اين راديو سهمي داشته باشند و خاطرات راديويي خود را از انقلاب بيان كنند.

به گفته مدير راديو انقلاب، اين راديو، پلي ميان مردم و مسئولان خواهد بود تا در حوزه‌هاي مختلف با نگاهي دقيق و مبتني بر آمار به پيشرفت‌هاي كشور پرداخته شود.

مديران‌ شبكه‌هاي راديويي، محمدحسين ظريفيان مديركل مركز پژوهش‌هاي اسلامي رسانه، مهدي طهراني‌مقدم‌ برادر شهيد حسن طهراني‌مقدم پدر موشكي ايران و حجت‌الاسلام سيدمهدي اندرزگو فرزند شهيد سيدعلي اندرزگو از مبارزان انقلاب اسلامي، از جمله ميهمانان اين مراسم بودند.

در ادامه اين مراسم از كتاب و لوح فشرده «شنبه‌هاي انقلاب اسلامي» و آثار پژوهشي مركز پژوهش‌هاي اسلامي رسانه با عنوان «روزشمار انقلاب» و «اشارات انقلاب» رونمايي شد.

همچنين از تهيه‌كنندگان، مجريان و كارشناسان شبكه‌هاي مختلف راديويي سراسري و استان‌ها كه آثاري در زمينه انقلاب اسلامي داشتند، با اهداي سپاس‌نامه قدرداني شد.

 همچنين از حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدمهدي اندرزگو فرزند شهيد سيدعلي اندرزگو و مهدي طهراني‌مقدم برادر شهيد حسن طهراني‌مقدم، پدر موشكي ايران،قدرداني شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.