Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6273
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 09 تیر 1397 - 11:22 |

راديو ورزش ۲۰ ساله شد

راديو ورزش ۲۰ ساله شد

همزمان با آغاز بيستمين سال از فعاليت شبكه راديويي ورزش،ويژه‌برنامه‌اي زنده در استوديو پخش راديو ورزش در حضور روساي فدراسيون هاي ورزشي، مديران ورزش و پيشكسوتان عرصه گزارشگري راديو از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ با عنوان «موج افتخار» در قالب جُنگ روي آنتن رفت.

رادیو ورزش-هنرصدا

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي در نوزدهمين سالروز تاسيس شبكه راديويي ورزش و آغاز بيستمين سال از فعاليت اين شبكه راديويي،اين ويژه برنامه با تهيه كنندگي مسعود نجات و گويندگي مسعود اسكويي، خسرو والي زاده و اختر زورق چيان در سه بخش مجزا و با سه موضوع متفاوت به روي آنتن رفت.

در مهمترين بخش اين برنامه كه  از ساعت ۱۴ الي ۱۷:۳۰ با عنوان «موج افتخار» پخش شد مدير شبكه، مديران ورزش ايران و روساي فدراسيون‌هاي ورزشي به موضوعاتي همچون ورزش قهرماني، ورزش بانوان و ورزش همگاني پرداختند. گفتگوي تلفني مسعود سلطاني فر، وزير ورزش و جوانان با برنامه سازان شبكه و مخاطبان راديو ورزش پيرامون نقش راديو ورزش و در بازتاب اخبار و مسائل روز ورزش و حضور افتخارآفرينان تيم ملي فوتبال در جام جهاني از ديگر بخش هاي اين ويژه برنامه بود.

همچنين در اين برنامه پيام بيش از ۲۰ فدراسيون ورزشي به شبكه راديويي ورزش براي شنوندگان قرائت شد.

در بخش سوم اين ويژه برنامه كه از ساعت ۲۰ الي ۲۴ پخش شد، چهره‌ها و شخصيت‌هاي مطرح ورزشي كشور و جمعي از همكاراني كه پيش از اين به عنوان گزارشگر در مقاطعي براي راديو ورزش، مسابقات و رويدادهاي مختلف ورزشي را گزارش كرده‌اند با مخاطبان اين شبكه راديويي صحبت كردند.

در راديو ورزش به ورزش بانوان بهاي بيشتري خواهيم داد

غلامرضا ميرحسيني مدير راديو ورزش در اين برنامه با تبريك بيستمين سالگرد حضور راديو ورزش در عرصه صدا گفت: پيمودن اين مسير با همراهي مديراني ميسر شده است كه هر كدام با ارائه تجربيات و راهبردهايشان مسير درستي به اين شبكه راديويي بخشيدند و اكنون جا دارد از آقايان محمد جهاني، مجيد نديري و حميد قاسمي تشكر كنيم كه ايثارگرانه فضاي همدلي و رفاقت را در اين شبكه ترسيم كردند .

ميرحسيني با تاكيد بر لزوم توجه جدي به ورزش بانوان و تاثيرات مثبت آن در جامعه و خانواده تصريح كرد: ورزش بانوان قابلبت بالايي براي بررسي و توجه دارد و با اتكاء بر ارزيابي هاي مناسبي كه شده است، سهم ورزش بانوان در اين شبكه افزايش خواهد يافت.

وي تصريح كرد: ما صرف پرداختن رسانه ها به دستاوردهاي جهاني ورزش بانوان را كافي نمي دانيم و  در اين شبكه نگاهي فراتر از ورزش حرفه اي به بانوان داريم چرا كه توجه به ورزش بانوان در فضاي سبك زندگي ايراني اسلامي و فرهنگ سازي گسترده آن بخشي از نگاه رسانه به تحكيم خانواده و سلامت مادران و دختران جامعه خواهد بود.

مدير راديو ورزش توجه اين شبكه راديويي به مخاطبان دانش آموز، دانشجو و حتي كارگران و نظاميان را بخشي از اصول اين شبكه دانست و افزود: اين بخش از مخاطبان جايگاه مهمي در ميان شنوندگان راديو ورزش دارند و تلاش ما بر اين است در رده ورزش هاي نيمه حرفه اي، حرفه اي و قهرماني بر آنها اثر گذار باشيم.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.