Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5146
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 دی 1396 - 17:05 |

رادیو، جشنواره بین المللی موسیقی فجر را به میان مردم برد

رادیو، جشنواره بین المللی موسیقی فجر را به میان مردم برد

امسال معاونت صدای جمهوری اسلامی با حضور متمرکز و حداکثری در جشنواره بین المللی موسیقی فجر ،اقدام به پوشش رویدادهای مختلف این جشنواره انقلاب اسلامی کرد.

به گزارش شبکه رادیویی ایران ،معاونت صدا امسال رادیو ایران را به عنوان نماینده به جشنواره های موسیقی ،تئاتر و فیلم فجر معرفی کرده است تا با هماهنگی و هم افزایی بیشتر ،رویدادهای مختلف این اتفاق فرهنگی بزرگ بازتاب یابد.

رادیو

یدالله گودرزی مدیر استودیوی محیطی رادیو اعلام کرد :اولین حضور رادیو در این راستا ،در جشنواره بین المللی موسیقی فجر است که با هماهنگی به عمل آمده ،بهترین نقطه در تالار وحدت برای برپایی استودیو نتخاب شد و استودیوی رادیو در این مکان بر پا گردید.
شبکه های رادیویی فرهنگ ،ایران ،تهران و گفتگو روزانه اقدام به تولید برنامه در این استودیو کردند و مجموعا بیش از سه هزار دقیقه برنامه برای این جشنواره اختصاص یافت که هم اکنون طبق برنامه ریزی در حا انجام است.

گودرزی افزود: شبکه های جوان و سلامت و ورزش نیز با اعزام گزارشگر به تولید گزارشهای مختلف از این جشنواره می پردازند.
گودرزی افزود: اختتامیه جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز به صورت زنده از رادیو ایران روز شنبه سی دی ساعت ۱۹ پخش خواهد شد و مخاطبان رادیو می توانند رویدادهای اختتامیه را پی بگیرند.

مدیر استودیوی رادیو افزود :به دلیل همپوشانی دوروزه جشنواره موسیقی با جشنواره تئاتر ،استودیو ی شماره ۲ هم طراحی شده که از ۲۸ دی در تئاتر شهر مستقر خواهد شد و اخبار آن به اطلاع خواهد رسید.
قابل ذکر است : گزارشگران رادیو ایران غیر از تالار وحدت در سالن ایرانیان ،تالار رودکی ،برج آزادی و برج میلاد حضور دارند و گزارش تولید می کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.