Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 7018
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 06 مهر 1397 - 20:50 |

رادیوهای برون مرزی جلودار جنگ رسانه‌ای هستند

رادیوهای برون مرزی جلودار جنگ رسانه‌ای هستند

مدیرکل رادیوهای آسیای مرکزی، قفقاز و شمال خاورمیانه بیان کرد که این شبکه های رادیویی مرجع مذهبی برای مردمی هستند که در کشور خود از آیین های مذهبی منع می شوند.

رادیوهای برون مرزی

سعید تهامی مدیرکل رادیوهای آسیای مرکزی، قفقاز و شمال خاورمیانه در معاونت برون مرزی صداوسیما درباره فعالیت های این اداره کل گفت: در معاونت برون مرزی حدود ۳۲ شبکه رادیویی مشغول به کار هستند که از این میان در اداره کل ما رادیوهایی به زبان ارامنه، تالشی، قزاقی، ترکی استانبولی، تاجیک، ازبک و… وجود دارد.

وی با اشاره به تعامل با مخاطبان اظهار کرد: این رادیوها در ماه های مناسبتی مثل ماه مبارک رمضان و ماه محرم برنامه های مختلفی پخش می کنند که مخاطبانی از سراسر جهان به آنها گوش می کنند و غالبا هم درباره آنها فیدبک می دهند.

تهامی اظهار کرد: خیلی از مخاطبان ما با شنیدن برنامه های حوزه برون مرزی مسلمان شده اند و حتی نام فرزندانشان را براساس برنامه های ما انتخاب کرده اند.

وی افزود: ما در ماه محرم برنامه هایی از مراسم های سخنرانی و تعزیه ها پخش می کنیم که گاهی تنها مرجع مخاطبان ماست چراکه در بسیاری از این کشورها برای عزاداری و آیین های مذهبی محدودیت دارند و منع می شوند.

مدیرکل رادیوهای آسیای مرکزی، قفقاز و شمال خاورمیانه در پایان بیان کرد: من سال هاست که در حوزه برون مرزی کار می کنم و می توانم بگویم که حوزه برون مرزیِ صداوسیما یکی از موثرترین حوزه های صداوسیماست که جلودار جنگ رسانه ای در دنیاست یعنی این بخش فعالیت های بسیار شاخصی در حوزه جنگ های رسانه ای دارد.

منبع:‌ خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.