Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 8185
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 05 دی 1397 - 14:01 |

رادیو ایران در نخستین جشنواره مد و رسانه برگزیده شد

رادیو ایران در نخستین جشنواره مد و رسانه برگزیده شد

آیین اختتامیه اولین جشنواره «مد و رسانه» با هدف معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره، روز سه شنبه چهارم دی ماه سال جاری در تالار رودکی برگزار شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، مهدی جعفری دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و رسانه، گفت: این جشنواره در گام نخست توانست ۱۴۷ اثر را دریافت کند و پس از چند مرحله داوری در دو بخش صدا وسیما «دیداری و شنیداری» ، روزنامه ها و خبرگزاری ها «حوزه مکتوب و الکترونیک» برگزیدگان خود را شناسایی کرد.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و رسانه بیان کرد: ۱۴۷ اثر از ۴۳ شرکت کننده در بخش‌های مختلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شده بود که پس از داوری، آثار در بخش‌های مکتوب، الکترونیک، دیداری شنیداری و هنرهای رسانه‌ای ۱۸ نفر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.
از بین این آثار ۶ اثر برگزیده از صدای جمهوری اسلامی ایران، شبکه های ایران ، جوان ، گفتگو و تهران بود.
تینا میرکریمی از رادیو ایران، با گزارشی در خصوص لباس اقوام ایرانی که از برنامه کافه هنر پخش شد برگزیده رادیو ایران، در نخستین جشنواره مد و رسانه شد.
شایان ذکر است این مراسم روز گذشته با حضور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و نمایندگانی از صد اوسیمای جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری ها و روزنامه‌ها برگزار شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.