Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 22287
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 18 آبان 1399 - 9:50 |

رادیو برای ناشنوایان هم شنیدنی می‌شود!

رادیو برای ناشنوایان هم شنیدنی می‌شود!

شبکه رادیویی تهران تدابیری اتخاذ کرده تا ناشنوایان هم بتوانند از برنامه‌های این شبکه به ویژه موضوعات مهم پزشکی بهره مند شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، اعظم ابراهیمی، تهیه کننده‌ برنامه «تهران کلینیک» گفت: شبکه رادیویی تهران در برنامه «تهران کلینیک» شرایطی را در صفحه اختصاصی این شبکه در فضای مجازی فراهم آورده تا ناشنوایان هم بتوانند از برنامه‌های رادیو به ویژه در شرایط کنونی که اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا و توصیه‌ ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی از اهمیت خاصی برخوردار است، بهره مند شوند.

وی افزود: در برنامه امروز که با حضور مترجم ناشنوایان، خانم رحمانی تقدیم حضور ناشنوایان و کم شنوایان می‌شود، دکتر لایق متخصص قلب و عروق از چربی خون و رابطه آن با بیماری‌ های قلبی و عروقی می‌گوید.

برنامه«تهران کلینیک» سالهاست که هر روز در زمینه‌ های پزشکی، بهداشت و سلامت، روانپزشکی و … ساعت ۱۰ روی آنتن می رود. با توجه به این که ماه‌هاست دغدغه همه افراد ویروس کرونا و مباحث مرتبط با این بیماری است، این برنامه هر روز به صورت مستقیم در ارتباط با مسئولین پیگیر مطالبات مردمی، اخبار روز حوزه سلامت و تازه‌ های پزشکی درباره ویروس کروناست و ضمن اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای این بیماری، به تجزیه و تحلیل آنها می‌ پردازد. مخاطبان  این برنامه می توانند علاوه بر رادیو از صفحه رسمی این شبکه در اینستاگرام آن را دنبال کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.