Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 8614
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 07 بهمن 1397 - 11:41 |

رادیو تهران به خیابان انقلاب رسید

رادیو تهران به خیابان انقلاب رسید

«تهران، خیابان انقلاب» برنامه‌ای به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی است که با پخش ترانه‌های انقلابی و مرور رویدادهای تاریخی، از رادیو تهران پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «تهران، خیابان انقلاب» در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی‌ با بخش‌های نوستالژیک و خاطره انگیز تدارک دیده شده است.

«روز شمار انقلاب» از بخش‌هایی است که رویدادهای انقلابی را از جمله راهپیمایی میلیونی مردم در تهران، ترور حسن‌علی منصور، فرار شاه، جمعه سیاه و…  مرور می‌کند.

آیتم «انقلاب در تهران» نیز به محله‌ها، پاتوق‌ها و هر مکانی که انقلابیون در آن دوران فعال بودند، سر می‌زند. معرفی فیلم‌ها و سریال‌های انقلابی و هر آنچه که محتوای انقلابی داشته باشد، در بخش «سکانس انقلاب» تهیه شده است که تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.

پخش ترانه‌ها و شعارهای انقلابی به همراه بیان تاریخچه آن از بخش‌های خاطر‌ه‌انگیز و نوستالژیک «تهران، خیابان انقلاب» است. اطلاع‌رسانی از رویدادهای مرتبط با دهه فجر، برگزاری جشن‌ها و مراسم از دیگر بخش های این ویژه‌برنامه است.

«تهران، خیابان انقلاب» کاری از گروه مدیریت و برنامه ریزی شهری رادیو تهران است که هر روز جز جمعه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۴۰ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

سودابه آقاجانیان گوینده، فاطمه باقری گزارشگر و آیتم ساز، شهرام پور راوی و … از عواملی هستند که با برنامه «تهران، خیابان انقلاب» همکاری می‌کنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.