Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 19744
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 16 تیر 1399 - 11:02 |

رادیو تهران مشاوره تحصیلی رایگان ارائه می دهد

رادیو تهران مشاوره تحصیلی رایگان ارائه می دهد

با توجه به پیشرفت و تخصصی‌تر شدن دانش، مشاغل و کسب و کارها امروزه مشاوره تحصیلی در هر حوزه تحصیلی اهمیت زیادی پیدا کرده است و هر کسی در زندگی تحصیلی خود با گزینشهای زیادی روبروست که باید درست ترین و بهترین انتخاب را داشته باشد.

مریم آصفی تهیه کننده «تیک تاک» از رادیو تهران با بیان توضیحات بیشتر درباره این برنامه جدید گفت: مشاوره تحصیلی نقش تاثیرگذاری در سرنوشت افراد ایفا می کند؛ افراد با انتخاب‌ صحیح می‌توانند آینده تحصیلی و شغلی درخشانی را برای خود رقم بزنند. حال سوال اصلی این است که چگونه می‌توان انتخاب‌های تحصیلی درستی داشت؟ چه معیارهایی را باید در انتخاب مدنظر داشت؟ و… بهترین راه حل برای داشتن انتخاب‌ تحصیلی صحیح؛ شناخت استعداد‌ها، علایق و پتانسیل‌های خود همچنین بررسی آینده تحصیلی و شغلی پیش رو است، پس تصمیم آگاهانه و منطقی رمز موفقیت است. برای داشتن چنین انتخابی استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی امری ضروری است.

شبکه رادیویی تهران در برنامه جدید«تیک تاک» حول محور مشاوره تحصیلی پایه های نهم و دوازدهم همراه مخاطبان است.

وی افزود: هر روز دو کارشناس حضوری جهت مشاوره تحصیلی در استودیوی رادیو تهران حضور می یابند و درباره راه های شناخت استعدادهای افراد و آینده شغلی آنها مشاوره می دهند.

به گفته آصفی؛ این برنامه با آیتم های متنوعی تهیه و تولید می شود؛ از جمله این آیتم ها می توان به “زوم” اشاره کرد؛ استدآپ حول دغدغه های پشت کنکوری هاست. “سین جیم” مسابقه ای با محتوای دروس است، از دیگر آیتم ها می توان به شوخی با مشاغل که با عنوان “خدا قوت” روی آنتن می رود.

در بخش هایی از برنامه مهارت های مقابله با استرس کنکور و همین طور راه حل های بالارفتن انگیزه کنکوری ها آموزش داده می شود.

علاوه بر این؛ در بخش “زنگ تفریح” ما گفتگو با هنرمندان و ورزشکاران را خواهیم داشت که درباره تجربیاتشان از کنکور و استرس هایشان می گویند.

تهیه کننده تیک تاک در پایان افزود: خورد و خوراک آیتمی درباره تغذیه کنکوری هاست، “تهران نیوز” هم اخبار و حواشی کنکور را به سمع کنکوری ها می رساند.

برنامه جدید «تیک تاک» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۴۵ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می رود.

گوینده سعید بارانی، نویسنده و آیتم ساز مریم شهرام پور از دیگر عواملی هستند که با این برنامه رادیویی همکاری می کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.