Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 1511
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 14 فروردین 1395 - 4:22 |

رادیو جوان در سال ۹۵ جذاب‌تر می‌شود/ تغییر در برنامه‌ عصرگاهی

رادیو جوان در سال ۹۵ جذاب‌تر می‌شود/ تغییر در برنامه‌ عصرگاهی

مدیر رادیو جوان با اشاره به تغییراتی که برای برنامه های این شبکه در نظر گرفته، اعلام کرد هدف اصلی این است که در سال ۹۵ جدول پخش را با نگاهی جذاب تر طراحی کنند.

علی سیفی مدیر رادیو جوان درباره عملکرد این شبکه رادیویی در سال ۹۴  گفت: اینکه رادیو جوان در یک سال گذشته خوب عمل کرده است یا خیر به قضاوت مردم و مسئولانی که آن را رصد می کنند، نیاز دارد.

وی ادامه داد: با این حال طبق آخرین نظرسنجی که صدا و سیما به ما ارائه داده است ما به نتیجه خوبی رسیدیم و مخاطبان رادیو جوان ۲۵ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش یافته بودند. این رقم، عدد ویژه ای است چراکه بالاترین آمار مخاطبان مربوط به بهار سال ۸۶ می شود و بعد از آن زمان رادیو فراز و نشیب های بسیاری دارد و ما نسبت به آمار سال ۸۶ نیز ۷ درصد افزایش مخاطب داشتیم.

سیفی درباره افق پیش روی رادیو جوان اظهار کرد: رادیو جوان همیشه سعی کرده است با نوآوری و خلاقیت کار خود را پیش ببرد. بخشی از موفقیت های هر شبکه به نیروی انسانی آن شبکه بستگی دارد. تا زمانی که نیروی انسانی یک شبکه آماده باشد خلاقیت هم وجود دارد و ما همواره سعی می کنیم از بدنه خود کمک گرفته و نیروها را آماده نگه داریم.

جدول پخش را با نگاهی جذاب تر طراحی می کنیم

وی درباره تغییرات برنامه ها در سال ۹۵ نیز یادآور شد: برنامه عصرگاهی ما در سال جدید تغییراتی خواهد داشت. طرح های جدیدی جایگزین می شود و مابقی برنامه ها براساس بررسی هایی که داریم ممکن است اصلاحاتی داشته باشند. هدف اصلی ما این است که جدول پخش را با نگاهی جذاب تر طراحی کنیم.

مدیر رادیو جوان در پایان تصریح کرد: البته اعتقاد من این است که ضرورتی ندارد که برنامه های رادیویی را با سرعت تغییر دهیم زیرا برنامه های رادیویی بعد از مدتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند و نباید با تغییر هر فصل ساختار برنامه ها را تغییر داد. برنامه های تلویزیونی از این حیث مخاطب را زودتر خسته می کند اما رادیو اینگونه نیست و یک برنامه رادیویی مدتی طول می کشد تا جا بیفتد مگر اینکه آن برنامه کیفیت لازم را نداشته باشد.

مدیر رادیو جوان

منبع : خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.