Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 1083
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 09 آذر 1394 - 18:56 |

رادیو جوان ویژه برنامه های خود در اربعین حسینی را معرفی کرد

رادیو جوان ویژه برنامه های خود در اربعین حسینی را معرفی کرد
ویژه برنامه های «عقیق»، «زیر دستان بارانی ات»، «زائر بارانی»، «سفید امضا» و «پیرغلامان» به مناسبت اربعین حسینی روی آنتن رادیو جوان می روند.

ویژه برنامه «عقیق» کاری از گروه جوان و جامعه به زندگی افرادی می پردازد که با تصمیم گیری درست و با توکل و صبر توانستند زندگی شان را از گذرگاه های سخت عبور دهند. این افراد با نگاهی دقیق به زندگی بزرگانی که در مبارزه با نفس به پیروزی رسیده اند درس گرفته و قهرمان زندگی خود شده اند. ویژه برنامه «عقیق» روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ آذر ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو جوان پخش می شود.

برنامه «زیر دستان بارانی ات» گاه شمار برنامه های مناسبتی گروه جوان و جامعه شبکه جوان است. کارشناسی این برنامه را حجت الاسلام حسین محمدیان بر عهده دارد که به تهیه کنندگی زهره عبدالرحیم و گویندگی مهدی مفیدی چهارشنبه ۱۱ آذر ساعت ۶:۴۵ صبح پخش می شود.

ویژه برنامه «زائر بارانی» برنامه ای ترکیبی – نمایشی است که به مناسبت اربعین حسینی به بخشی از زندگی جابرابن عبدالله انصاری اولین زائر قبر امام حسین (ع) می پردازد. صحبت های جواد سرکارپور کارشناس مذهبی برنامه درباره اینکه چرا فقط امام حسین (ع) اربعین دارد و همچنین تأثیر حماسه عاشورا در احیای دین اسلام از دیگر بخش های این برنامه است. این برنامه کاری از گروه جوان و اندیشه شبکه جوان است که به تهیه کنندگی زهرا عبداله زاده و گویندگی فاطمه عباسی و بهنام قربانی سه شنبه ۱۰ آذر ساعت ۲۳ پخش می شود.

ویژه برنامه «سفید امضا» به تهیه کنندگی پانته آ پاچنگی روز چهارشنبه ۱۱ آذر از ساعت ۱۶:۳۰ به موضوع اثر استفاده از آموزه های دینی و سیره معصومان در زندگی جوان ها می پردازد. در این برنامه با دو جوان، یکی موفق در زندگی، کار و تحصیل و معتقد به اثر مثبت سخنان و شیوه زندگی پیامبر و ائمه در زندگی امروز و جوان دوم گمراه شده و معتقد به اینکه چون از سیره ائمه استفاده نکرده، موفق نشده است صحبت می شود.

ویژه برنامه «پیرغلامان» شبکه جوان با پیرغلامان حسینی استان سیستان و بلوچستان در خصوص سبک و سیاق عزاداری در این استان گفتگو می کند. این برنامه به تهیه کنندگی مجتبی حسنی چهارشنبه ۱۱ آذر ساعت ۲۲ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.