Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 6460
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 01 مرداد 1397 - 11:32 |

رادیو صبا مسابقه خوانندگی برگزار می کند

رادیو صبا مسابقه خوانندگی برگزار می کند

رادیو صبا مسابقه خوانندگی “زیر چتر ترانه” را با حضور علاقمندان و کارشناسان عرصه موسیقی کشور راهی آنتن می کند.

به گزارش هنر صدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مسابقه خوانندگی “زیر چتر ترانه” برنامه ای شنیدنی با رویکرد گردهمایی فعالان و علاقمندان به دنیای موسیقی و خوانندگی است که از این طریق در محفلی گرم و صمیمی با هم به رقابت می پردازند.

“رضا عزتی” تهیه کننده “زیر چتر ترانه” گفت: این برنامه با رویکرد شادی آفرینی در فصل تابستان تهیه می شود تا علاوه بر ایجاد لحظاتی خوش برای مخاطبان، بستری مناسب برای استعدادیابی جوانان و علاقمندان به حوزه موسیقی و خوانندگی نیز فراهم شود.

او از حضور داوران و کارشناسان حوزه موسیقی در این برنامه خبر داد و افزود: در “زیر چتر ترانه” سعی کردیم از کارشناسان، موزیسین ها و ترانه سراهای مطرح و سرشناس برای قضاوت و داوری بهره مند شویم تا به طور تخصصی و اصولی به هنر موسیقی و خوانندگی بپردازیم.

“عزتی” همچنین درباره نحوه انجام تست اولیه برای شرکت کنندگان مسابقه “زیر چتر ترانه” گفت: متقاضیان و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به پیام رسان سروش به آدرس zirechatretaraneh@ مراجعه و ضمن ثبت نام، ترانه‎ای را به انتخاب و با صدای خود برای این برنامه ارسال کنند.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور ۴ نفر شرکت کننده برگزار می شود که از بین آن ها ۲ نفر پس از داوری توسط کارشناسان برنامه به مرحله پایانی راه پیدا می کنند. هر هفته نیز یک کارشناس میهمان از میان خوانندگان و آهنگسازان کشور در برنامه حضور خواهند داشت.

مسابقه خوانندگی “زیر چتر ترانه” برنامه ای به همت گروه مسابقات و تفریحات رادیو صباست که از چهارم مرداد روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۷ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می رود.

اجرای این برنامه بر عهده پیمان قریب پناه است. شهاب شهرزاد ترانه سرا و خواننده؛ و مهرداد یکتا آهنگساز از جمله داوران و کارشناسان مسابقه “زیر چتر ترانه” هستند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.