Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 16967
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 13 اسفند 1398 - 12:11 |

رادیو فرهنگ همراه با مردم برای شکست کرونا برنامه سازی می کند

رادیو فرهنگ همراه با مردم برای شکست کرونا برنامه سازی می کند

علیرضا حبیبی مدیر شبکه رادیویی فرهنگ از تغییر جدول پخش این شبکه رادیویی و اضافه شدن برنامه هایی با محوریت فرهنگ مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ علیرضا حبیبی مدیر شبکه رادیویی فرهنگ در خصوص برنامه هایی که در این شبکه رادیویی با محوریت کرونا پخش می شود گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح درباره تدابیر دستگاه‌های کشور و بسیج امکاناتشان برای مقابله با بیماری کرونا، ماموریت رسانه‌ای رادیو عنوان شده است رادیو فرهنگ تلاش می‌کند برای آگاه‌سازی و آموزش شیوه‌های پیشگیری و مقابله با این بیماری نقش خود را ایفا کند.
مدیر رادیو فرهنگ تصریح کرد: رادیو فرهنگ با توجه به گروه های برنامه سازی در محورهای مختلف از همان ساعات ابتدایی شیوع کرونا در بخش های مختلف و فواصل برنامه ها با ارتباط با وزار بهداشت و درمان توصیه ها ونکات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کویید ۱۹ را پخش کرد هم اکنون نیز برنام هایی ویژه این موضوع به جدولپخش رادیو فرهنگ اضافه شده است.
وی با اشاره به برنامه های منعطف گروه جامعه این شبکه گفت: برنامه هایی چون صبح به وقت فرهنگ و پشت چراغ سبز در روزهای گذشته به موضوع پیشگیری از بیماری های عفونی و راه های مواجهه با اضطراب های ناشی از اخبار فضای مجازی پرداختند که این روند در برنامه های گروه جامعه رادیو فرهنگ ادامه خواهد داشت.
حبیبی افزود: همچنینویژه برنامه ” میهمان ناخوانده ” با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا از شبکه رادیویی فرهنگ هر روز ساعت ۱۰:۱۵ و ۱۰:۴۵پخش می شود.
مدیر رادیو فرهنگ به برنامه هفت کوچه این شبکه نیز اشاره کرد و تامید داشت: رادیو فرهنگدر هفت کوچه به فرهنگ عامه و رویدادهی روزمره مردم توجه ویژه دارد و این بار با توجه به اینکه جامعه با مساله ویروس کرونا و بایدها و نبایدهای آن همراه شده اند این برنامه نیز با هدف روحیه بخشی و امیدآفرینی ، همچنین افزایش سوادعمومی مردم نسبت به پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و عزم ملی برای شکست این میهمان نا خوانده هر روز از رادیو فرهنگ ساعت ۸:۳۰تا ۱۰ صبح از شبکه رادیویی فرهنگ پخش می شود .
وی ادامه داد : علاوه بر این در فواصل بخش‌ها مطالب کوتاه در حوزه پیشگیری از کرونا پخش می شود.

علاقه مندان می توانند رادیو فرهنگ را برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز بشنوند و برای پیگیری اطلاعات و پیام های این شبکه رادیویی اخبار را از پایگاه اطلاع رسانی رادیو فرهنگ به نشانی http://radiofarhang.ir/ دنبال کنند

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.