Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 18565
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو پیام تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1399 - 11:41 |

رادیو پیام و روایتگر تصویری نگین خراسانی در شب‌های قدر

رادیو پیام و روایتگر تصویری نگین خراسانی در شب‌های قدر

ویژه برنامه «پیام قدر» رادیو پیام، در شب‌های قدر از بارگاه ملکوتی ثامن الححج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به‎صورت زنده و تصویری پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رادیو پیام در ویژه برنامه «پیام قدر» با بهره‎گیری از کارشناسان مذهبی برای بیان سیره و روش مولای متقیان، حضرت علی(ع) و پخش مداحی، شب زنده‎داران را همراهی می‌کند.
این ویژه برنامه هم‎زمان با پخش زنده از استودیو رادیو پیام، به‎صورت زنده  از بارگاه ملکوتی ثامن‎الححج علی‌بن‌موسی الرضا (ع)، به‌صورت تصویری از سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا قابل دریافت است.
تهیه‌کننده و گوینده این برنامه در استودیو تهران، حسین معصومی و مهدی رستمی و تهیه‌کننده و گوینده استودیو تصویری مستقر در مشهد مقدس، آرمان ستوده و ناصر خیرخواه هستند.

رادیو آوا نیز ضمن فضاسازی مناسب در لیالی قدر و ایام سوگواری حضرت علی(ع)، به‌صورت ویژه در قالب متن و موسیقی‌های مناسب با شنوندگان همراه می‌شود.

مخاطبان شبکه رادیویی پیام و آوا ضمن دریافت برنامه‌های ویژه شب‌های قدر از طریق گیرنده رادیو و دستگاه‌های گیرنده دیجیتال ست تاپ باکس، این ویژه برنامه‌ها را از طریق سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا به صورت زنده و تصویری مشاهده کنند و برای مشارکت و تعامل با برنامه‌ها از طریق سامانه پیام کوتاه شبکه و کانال پیام رسان سروش با ما همراه باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.