Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 10369
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1398 - 12:24 |

راه اندازی برنامه معرفی کتاب در رادیو تهران

راه اندازی برنامه معرفی کتاب در رادیو تهران

با توجه به اهمیت افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در کشور بزودی برنامه “صد ثانیه با کتاب” از رادیو تهران پخش خواهد شد

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی تهران همزمان با برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت بزودی برنامه “صد ثانیه با کتاب” با ماموریت معرفی روزانه ۱۰ عنوان کتاب از شبکه رادیویی تهران روی آنتن خواهد رفت.
دکتر حمیدرضا صحراگرد مدیر شبکه رادیویی تهران گفت: با توجه به اهمیت افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در کشور و ضرورت حمایت از تولید نشر کشور در سال رونق تولید و همچنین بنا به تاکیدات جناب آقای دکتر شاه آبادی معاونت محترم صدای سازمان صدا و سیما تصمیم گرفتیم تا برنامه ای مختص معرفی موضوعات و عناوین کتب فاخر جهت اطلاع رسانی به مخاطبان ساخته و ارائه شود.

صحراگرد در مورد جزئیات برنامه گفت: این برنامه به گونه ای طراحی شده که در هر قطعه ۱۰۰ ثانیه ای یک عنوان کتاب و در طول روز ۱۰ عنوان کتاب ارزشمند در زمینه های مختلف و با سلایق گوناگون معرفی شود. وی ادامه داد: طی فراخوانی بیش از ۱۵۰۰ ناشر فعال و نیمه فعال با موضوعات غیرتخصصی و غیرتجاری جهت بهره مندی از این فرصت دعوت شده اند.

مدیر شبکه رادیویی پایتخت ضمن تشکر از همکاری دیگر مجموعه ها افزود: موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به مدیریت آقای دکتر قادر آشنا و آقای محمد طباطبایی مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش فراوانی برای هماهنگی و ارتباطات با ناشران داشته اند.
همچنین آقای مهران میرصالحی نیز به عنوان مجری طرح تلاش وافری برای تهیه این برنامه داشته که از همه این عزیزان سپاسگزاری می کنیم و امیدواریم برنامه ای در شان فرهنگ والای ایران زمین ارائه کنیم.

لازم به توضیح است ناشرین علاقه مند به مشارکت در این برنامه می توانند از مورخه ۱۵ لغایت ۱۸ اردیبهشت سال جاری آثار برگزیده خود را از طریق سامانه طرح به نشانی ۱۰۰swbook.ir یا پایگاه اینترنتی رادیو تهران به نشانی www.radiotehran.ir معرفی نمایند.

متن فراخوان برنامه «صد ثانیه با کتاب»:

به نام خدا
فراخوان معرفی کتاب

شبکه رادیویی تهران با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و بنیاد علوم ارتباطات در نظر دراد با عنایت به نام گذاری سال ۱۳۹۸ با عنوان “رونق تولید” و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی فرصتی را برای حمایت از ناشرین محترم فراهم نماید. در این راستا برنامه رادیویی “صد ثانیه با کتاب” با ماموریت معرفی ۱۰ عنوان کتاب در هر روز در دست تولید می باشد.

نظر به اهمیت تسهیم منصفانه این فرصت به ناشران محترم، بدینوسیله از کلیه ناشرین علاقه مند دعوت می گردد با رعایت شیوه نامه و فرآیند اجرایی حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۸ردیبهشت سال جاری آثار شاخص خود را در پایگاه اینترنتی سامانه طرح به نشانی ۱۰۰swbook.ir ثبت نمایند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.