Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 4087
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 شهریور 1396 - 10:27 |

«رضا رشیدپور» مجری اختتامیه جشنواره فیلم سلامت شد

«رضا رشیدپور» مجری اختتامیه جشنواره فیلم سلامت شد
آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت با حضور وزیر بهداشت و با اجرای رضا رشیدپور برگزار می‌شود.
محمد حمیدی مقدم کارگردان آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت درباره جزئیات این مراسم گفت: این مراسم یکشنبه ۵ شهریور از ساعت ۳۰ :۱۷ الی ۲۰ در تالار وحدت برگزار می شود و چهره های شاخص سینما و حوزه سلامت، فیلمسازان و مهمانان خاصی به این رویداد دعوت شده‌اند.
وی با اشاره به حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و معاونان وی در این مراسم، افزود: اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت به طور رسمی از ساعت ۱۷:۳۰ شروع می شود.

رضا رشیدپور - هنر صدا

همچنین در این مراسم از زنده یاد علی معلم که سال گذشته داور جشنواره بود و وحید نصیریان کارگردان انیمیشن که به تازگی او را از دست داده ایم، یادی خواهیم کرد.
حمیدی مقدم با اشاره به دو نکوداشت این مراسم توضیح داد: در اختتامیه جشنواره همچنین از رخشان بنی اعتماد فیلمساز شاخص سینمای ایران به دلیل سابقه فعالیت‌های اجتماعی و کتایون نجفی زاده رییس انجمن اهدای عضو به پاس زحماتشان تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برگزیدگان بخش های برنامه های تلویزیونی، فیلم های مستند و دانشجویی و سینمایی جشنواره نیز در این مراسم معرفی می شوند.
این کارگردان با اشاره به اجرای مراسم توسط رضا رشیدپور خاطرنشان کرد: امیدواریم این مراسم ریتم پرشتاب، مفرح و جذابی داشته باشد.
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.